2009-03-08, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
När skall SÄPO och Regering eller vilka det nu är som kan terroristklassa AFA och sätta hårt mot hårt?. Helst medelst utrotning. Sök upp AFA-medlemmar och deras familjer och förhindra vidare fortspridning. AFA är 2000talets paria.

Precis. De borde göra som Mussolini tog hand om maffiadräggen i Italien. Fast skjuta ihjäl antifanternas familjer också. Som en säkerhetsåtgärd.
2009-03-08, 19:00
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
HAHA! Fyfan... det är så sjukt, alltså hur kan man vara så dum? Gah... man skäms för att vara fast i denna människokropp när man ser dessa jävla drägg hålla på. De är pinsamma för hela människosläktet.

Polisen ska fan bara skjuta ihjäl dem. Dö dö dö.

har sett flera inlägg där du skriver att dom ska "DÖ DÖ DÖ", varför gör du inte slag i saken själv?
2009-03-08, 19:31
Medlem
ViceSquads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gobbegrogg
har sett flera inlägg där du skriver att dom ska "DÖ DÖ DÖ", varför gör du inte slag i saken själv?

Varför tror du? han är en internet krigare, han ska döda antifa med dumma inlägg!
2009-03-08, 20:00
Medlem
Citat:
Precis. De borde göra som Mussolini tog hand om maffiadräggen i Italien. Fast skjuta ihjäl antifanternas familjer också. Som en säkerhetsåtgärd.

Mycket snack om dödande från dig i alla trådar!
2009-03-08, 20:09
Medlem
Citat:
Fyfan, skjut ihjäl dem bara. Polisen borde skjuta in i deras folkmassor, de som överlever bör de fan bara skjuta ihjäl också på plats. Fattar inte vafan polisen inte bara dödar dem? Hur svårt kan det vara? De har ju vapen.

Det skulle jag gladeligen betala skatt för iaf...
Nu har jag iofs bara hört om demon i media, men det låter ju underbart att arrangörerna och andra deltagare tar tydligt avstånd från maskeradligor i svart. Först Rosengård och nu baltiska hallen, dom kan vifta med sina åsikter om klasskamp men det är ingen som är intresserad. Hoppas på fortsatt utveckling att folk i större skalor tar avstånd från stenkastande revolutionärer.
2009-03-08, 22:19
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Vilket hyckleri. En sann kämpe hade skolkat från jobb utan tvekan. Barnen kan kollektivet passa till dig. Jag misstänker att det är mycket snack och lite tennis bakom dina posts.

Vad jobbar du med?
Jag går estetikprogrammet i skapande dans.

Jag skojar förstås. Jag jobbar i ett klassiskt LO-yrke och har gjort så sen Eldkvarn brann, tror jag. Vad jobbar du själv med?
2009-03-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Lär dig använda ord som du behärskar din obildade tölp.

Återigen så använder du ord som är nedvärderande för den grupp i samhället som byggt vad du idag drar nytta av. Pinsamt, men det visar tydligt på de brister som finns i dagens skolsystem.

/Micke

Aha just det, vita kan ju inte vara slödder. Det går ju inte. Vad tänkte jag med?

Jag kallar AFA för vitt slödder och vrålnazisten blir upprörd. Humor.
Senast redigerad av Sportsbetting 2009-03-08 kl. 22:30.
2009-03-09, 00:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Aha just det, vita kan ju inte vara slödder. Det går ju inte. Vad tänkte jag med?

Jag kallar AFA för vitt slödder och vrålnazisten blir upprörd. Humor.
Du är verkligen så här dum va? Slödder är ett skällsord för de längst ner på samhällsstegen, dvs arbetarna som byggt det här landet, så visst är det självklart att de är och kan vara vita.

När ska du lära dig att bruka det Svenska språket korrekt?

/Micke
2009-03-09, 00:33
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Du är verkligen så här dum va? Slödder är ett skällsord för de längst ner på samhällsstegen, dvs arbetarna som byggt det här landet, så visst är det självklart att de är och kan vara vita.

/Micke
Ska du rätta folk så får du ta och göra det rätt.

2009-03-09, 00:47
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ska du rätta folk så får du ta och göra det rätt.

Jag antar att du hänvisar till att jag använder kapitalt S i Sverige, och det är inte alls felaktigt språkbruk, men dock är det väldigt oanvänt i modern Svenska.

/Micke
2009-03-09, 01:32
Medlem
Citat:

"Slödder, synonym för drägg, pack, pöbel. En grupp, eller enskild person, med icke accepterat eller asocialt beteende."

Om det är så du vill kalla arbetarna, så..

Citat:

Apropå?

Citat:
Du är verkligen så här dum [INSERT KOMMATECKEN] va? Slödder är ett skällsord för de längst ner på samhällsstegen, dvs arbetarna som byggt det här landet, så visst är det självklart att de är och kan vara vita.

När ska du lära dig att bruka det Svenska [LITET "S"] språket korrekt

Ok!
Senast redigerad av Sportsbetting 2009-03-09 kl. 01:38.
2009-03-09, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
"Slödder, synonym för drägg, pack, pöbel. En grupp, eller enskild person, med icke accepterat eller asocialt beteende."

Om det är så du vill kalla arbetarna, så..

Haha, men jag förstår vad M Skilt syftar på, men jag tycker ändå inte arbetare är vitt drägg eller white trash. White trash idag syftar ju såklart på den inavlade alkis-lantisen som inte vet vad en bok är. Det stämmer inte in på arbetare i allmänhet direkt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in