2009-03-08, 02:57
Bannlyst
Fyfan, skjut ihjäl dem bara. Polisen borde skjuta in i deras folkmassor, de som överlever bör de fan bara skjuta ihjäl också på plats. Fattar inte vafan polisen inte bara dödar dem? Hur svårt kan det vara? De har ju vapen.
2009-03-08, 03:13
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Fyfan, skjut ihjäl dem bara. Polisen borde skjuta in i deras folkmassor, de som överlever bör de fan bara skjuta ihjäl också på plats. Fattar inte vafan polisen inte bara dödar dem? Hur svårt kan det vara? De har ju vapen.

haahhahah precis, hur svårt kan det vara?
2009-03-08, 07:39
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse

Jag håller faktiskt med. Sätt in militär och rensa bland avskumen.
2009-03-08, 11:53
Medlem
xMADBALLxs avatar
febersjuk. Hur blir det kommer du och din stenhårda kompisar och slår oss idag eller? Gör slag i sak nu din hora. nu har du både tid och plats
2009-03-08, 13:50
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Varför var inte du i Malmö idag? Hade du utegångsförbud eller?
Arbetsköparen (den slavdrivaren) och småbarn hindrar mig från att föra kampen i Malmö till ett lyckligt slut... Till på köpet kanske Febersjuk kommer på dagens manifestation så då törs jag inte gå dit för i så fall får vi ju stryk allihop!
2009-03-08, 16:00
Medlem
Vidriga djur. Skjut hälften, resten får betala det dom förstör ur egen ficka så slipper skattebetalarna.
2009-03-08, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Arbetsköparen (den slavdrivaren) och småbarn hindrar mig från att föra kampen i Malmö till ett lyckligt slut... Till på köpet kanske Febersjuk kommer på dagens manifestation så då törs jag inte gå dit för i så fall får vi ju stryk allihop!

Ok om du gått ditt vilken grupp hade du anslutit till? Stenkastarna eller de fredliga demostranterna?
2009-03-08, 16:15
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell

Vilket hyckleri. En sann kämpe hade skolkat från jobb utan tvekan. Barnen kan kollektivet passa till dig. Jag misstänker att det är mycket snack och lite tennis bakom dina posts.

Vad jobbar du med?
2009-03-08, 16:16
Medlem
Jthunderas avatar
Deleta denna är ni snälla... Jag klantade med min edit.
2009-03-08, 16:34
Medlem
gr6810s avatar
Jag tycker att idiotin i AFAs resonemang fångas av ett citat i dagens Sydsvenskan om kravallerna i Malmö. Sagt av en kille som just kastat sten mot polisen:

"-De är fascister, de hindrar oss från att stoppa matchen."

Brist på perspektiv någon?
2009-03-08, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gr6810
Sagt av en kille som just kastat sten mot polisen:

"-De är fascister, de hindrar oss från att stoppa matchen."

HAHA! Fyfan... det är så sjukt, alltså hur kan man vara så dum? Gah... man skäms för att vara fast i denna människokropp när man ser dessa jävla drägg hålla på. De är pinsamma för hela människosläktet.

Polisen ska fan bara skjuta ihjäl dem. Dö dö dö.
2009-03-08, 17:44
Medlem
The Masters avatar
När skall SÄPO och Regering eller vilka det nu är som kan terroristklassa AFA och sätta hårt mot hårt?. Helst medelst utrotning. Sök upp AFA-medlemmar och deras familjer och förhindra vidare fortspridning. AFA är 2000talets paria.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in