Citat:
Ursprungligen postat av Anti_Hero
Precis som Rupert Giles skrev så är det ju inte så att man är rädd för personen i fråga, utan man vill uppmana allmänheten att göra något åt det. Om man ville så skulle ju Fjellström säkerligen redan ligga på sjukhus. Dessutom så måste han ju gå och kolla sig över axeln konstant pga av affischerna, ett litet kompisgäng som går bakom o stojar kan vara ett gäng som är ute efter att få in lite lättförtjänta pengar i hans ögon.
Med andra ord, så länge han nojjar så har det fungerat.
Lättförtjänta pengar? "Jak hamna kåket två år, grov misshandel för 500 spänn!"
Vilka tycker det är värt att åka dit för grovmisshandel för en femhundring? Som Banajack sa, så är det ett hån. De enda som inte är psykiskt sjuka som nappar på en sån här grej, torde vara narkomaner.
Och ja, AFA är fegisar och tack och lov så växer de snart upp. Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen: Jag har träffat och är bekant med några ex-AFAiter som faktiskt blivit hotade av de forna vännerna som fortfarade inte vuxit upp. Och de är inte det minsta rädda, för de vet vad de gick för förut. Och detta är folk ifrån olika städer och samhällen. Nu sitter de och skålar och har roligt med ex-nazister. Tänk vad kul man kan ha när man slutar bli förblindad av hat och tillslut växer upp =) Det finns hopp för alla!
Nåja, hoppas någon riggar en fälla för dem =) Fy fan vad jag hatar omotiverat våld.