Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Detta är ett praktexempel på politiskt korrekta när de flippar ur.
Man fattar knappt vad de säger eller vad de menar öht. Kan du ta det lite mer retoriskt?
Vad jag har för källor på att antifa inte är speciellt omtyckta finns inte för jag tror ingen orkat ödslat tid på att ta reda på statistik men om du skulle lämna dina emo polare en stund och gå ut och se den riktiga världen skulle du nog inte finna speciellt många sympatier
Jaha, det var inte tydligt nog for dig. Ok, det jag gjorde var att jag gav ett par exempel pa nar "vanligt folk" manifesterat mot sverige demokrater och nazister, i dessa fall tankte jag pa sverige demokraterna i gbg for ett par manader sen, och SMR i nykoping forra aret.
Behover jag lanka till dessa handelser ocksa, eller vet du vad jag menar nu?
Att jag inte lever i den "riktiga varlden" maste du ju erkanna att du inte vet nagot om, precis som jag inte egentligen vet om du gar pa lantbruksgymnasiet, utan mest skrev det for att javlas med dig.
Personligen sa kanner jag mig valdigt mycket som om jag lever i en allra hogst verklig varld, jag har hunnit med att bo pa en mangd olika platser i sverige och resten av varlden, arbetat i allt fran callcenters till att kora tunnelbana i stockholm och dessutom en massa ar i klubb och bar industrin eller vad man ska kalla det.
Jag kanner inte alls igen den bilden av "vanligt folks" ilska mot AFA eller andra antifa grupper, och har heller inte upplevt att folk nar som helst ska ut och krossa AFA eller hur det nu var du formulerade dig. Jag minns att manga fragade sig varfor fonster krossades i gbg, och att tanterna i koket jag jobbade i 2001 menade att "di dar AFA skulle halla sig till att demonstrera mot nazister".
Antar att du inte alls kommer att halla med mig om det har, och langre an sa lar vi nog inte heller komma pa den punkten eller, kanner mig inte speciellt overtygad hitintills iaf...?