2005-07-07, 22:59
Medlem
Du kan ju alltid adoptera.
Citera
2005-07-07, 23:07
Medlem
auto:erotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trött Kille
jo jag har det inte längre, vet att killar löper mindre risk att bli sterila men det finns en chans
"Det finns en chans", det är rätt inställning!!! Härligt att det inte bara är jag som ser det positiva i att bli steril.
Citera
2005-07-07, 23:10
Medlem
Kaufmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Du kan ju alltid adoptera.

Hahaha vafan, va bra
Citera
2005-07-08, 10:01
Medlem
Yosarians avatar
Det är minimal risk om du inte har haft besvär av det. Om du har haft en inflammation i sädesledarna, som skulle kunna orsaka sammanväxtningar, så borde du haft en episod av smärtor i pungen eller ljumsområdet.
Citera
2005-07-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yosarian
Det är minimal risk om du inte har haft besvär av det. Om du har haft en inflammation i sädesledarna, som skulle kunna orsaka sammanväxtningar, så borde du haft en episod av smärtor i pungen eller ljumsområdet.

skönt att höra, det var nog därför läkaren frågade om jag hade haft ont i pungen. Men det har jag int ehaft
Citera
2005-09-15, 18:00
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Klamydia

Tja Bullen!!
Var o pissade för några timmar sedan.. Så nu är jag förstås sjukt nyfiken på vilken den söta tjejen är. Visst kan det inte vara bruden jag var med i fredags för det tar la minst en vecka för klamydian att träda fram. Eller har jag fel?
Om mitt prov nu är positivt och jag ska göra en sån där utredning, hur lång bak i tiden behöver man då gå?
Citera
2005-09-15, 18:18
Medlem
anarquistas avatar
Man kan väl gå med klamydia i en väldig massa år, så jag förmodar att precis alla du varit med tidigare behöver undersökas. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2005-09-16, 10:36
Medlem
chekiuss avatar
Eftersom att det är första gången du går ochtestar dig så gäller det alla tjejer du har haft oskyddat sex med, även oralsex gäller!
Citera
2005-09-20, 13:08
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Eftersom att det är första gången du går ochtestar dig så gäller det alla tjejer du har haft oskyddat sex med, även oralsex gäller!

Fan det kan ju inte stämma. Eller? Jag kan sträcka mig till de 4 senaste fler blir pinsamt.
Citera
2005-09-20, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Fan det kan ju inte stämma. Eller? Jag kan sträcka mig till de 4 senaste fler blir pinsamt.

ha ha ha... *förlåt*
Får vi ett erkännande, hur många tjejer skulle du behöva säga till om du tog alla från början...??? *ler mysigt*
Citera
2005-09-21, 10:41
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvalonC
ha ha ha... *förlåt*
Får vi ett erkännande, hur många tjejer skulle du behöva säga till om du tog alla från början...??? *ler mysigt*

Det är inte speciellt många men va fan det känns inte bra.

För övrigt så är jag helt övertygad om att jag har klamydia nu för jag läste att det kan klia lite i urinröret och mitt urinrör har kliat minst ett par månader. Inte alls mycket så jag har ju antagit att det är normalt men nu börjar jag ana ugglor. Jaja imorgon kommer domen så vi får la se.
Citera
2005-09-21, 16:34
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Det är inte speciellt många men va fan det känns inte bra.

För övrigt så är jag helt övertygad om att jag har klamydia nu för jag läste att det kan klia lite i urinröret och mitt urinrör har kliat minst ett par månader. Inte alls mycket så jag har ju antagit att det är normalt men nu börjar jag ana ugglor. Jaja imorgon kommer domen så vi får la se.

Var glad att du fått symptom och gick och testade dig istället för att upptäcka det genom att du är steril och att det gått alldeldes för långt tid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in