Citat:
För mig är det enkelt, om några såg dom bilder som placerats på sjukhusen utomkroppsligt i samband med NDE så skulle jag definitivt få mig en tankeställare. Men vi vet att OBEs aldrig har kunnat verifieras i vetenskapliga kontrollerade experiment någonsin trots en massa försök. Ignorerar man detta faktum så är man inte seriös och inte intresserad av sanning.
Fast vad säger att forskarna förstår sig på en högre och större intelligens än dem själva? Saker de aldrig sett eller aldrig kan återskapa. Eftersom det inte är dem som har kontrollen.
Sanningen är relativ. Din sanning är inte andras sanning. Jag är också en forskare, men använder inte samma metoder som dem du syftar på. Vilket jag inte heller behöver då jag hittat andra vägar att mäta mina experiment på, och sätt som bekräftar detta. Vem är det som bestämmer hur vi andra skall gå tillväga?.Vem säger att dem är och har facit till allt vetande?
Allt du behöver veta är. DU är inte den som har makten. Och om du inte får veta något, är du förmodligen inte tillräckligt intelligent, betrodd eller förtjänar det inte. Du kommer heller aldrig kunna få svaret på allt utan enbart fragment som är relaterbart för dig. Din hjärna klarar inte av att processa allt heller för den delen. Även om du skulle vilja.
Jag behöver inte övertala dig. Bryr mig inte vad du tror, men du kommer inte övertala mig genom partiska åsikter frånvända från verkligheten.
Det är vetenskap.Lovar dig du kommer se så mycket tomtar.