Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Nej. Det är du som fortfarande inte förstår. DU kan inte styra någonting utan det styr över dig. Du kommer enbart få ta emot deras budskap eller bli en observerare.
Jaha, säger du det…? På vilket sätt har detta kunnat styrkas så att det är en allmän kunskap….? Kan du ge oss några bevis som tål granskning…? För det är väl inte bara dina fantasier…?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Hur tänker du att du skulle bevisa något som har mer intelligens än dig själv?
Och vilka bevis finns för vad detta ”något” är och att det skulle ha mer intelligens än mig…? Är det mer intelligens att stå och drälla i en hoppbacke än att ha utbildning och klara avancerade jobb…?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Varför skulle tomten komma till dig bara för att DU vill det? Precis som om du skulle besitta någon form av makt eller vara en allsmäktig gud..Vad exakt vill du att vi skall bevisa för.dig? Du kommer inte få se något bara för att du vill det?.
Du har alltså grava brister i läsförståelse….? Vilken högoddsare….
Jag har redan förklarat för dig att ingen någonsin har klarat att påvisa ett enda påstått paranormalt fenomen trots att det under en massa år världen runt har funnits och finns belöningar i mångmiljonklassen. Inte ens en sån enkel sak som slagrutor som är mycket lätta att testa har klarat ett enda test med bättre resultat än vad kan kan förvänta att nån klarar bara genom att gissa, och som man kan förvänta sig av ren slump.
Börja gärna där, och klarar du att påvisa ett enda påstått paranormalt fenomen, så blir du världsberömd och stenrik, och slipper sitta på Flashback och fantisera med påhittade anekdoter….
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Men om du verkligen vill möta ett väsen, börja utsätt dig själv för extrem fara och kraftiga känslor. Då kommer din trångsynta spärr att släppa.
Hur vet du vilka faror och känslor jag omger mig med…?
Vilka faror och känslor krävs..?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Nu har du en nyckel till att experimentera själv.
Jaså, vilken nyckel…? Asa eller Abloy….?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Du behöver sänka ditt ego och dina förutfattade meningar rejält och det kommer du automatiskt att göra då du ligger illa till och nästan mister ditt liv.
Oooohhh…. Så rädd jag blir…
Hur är det förresten med ditt eget ego och trångsynthet…?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Däremot kan du inte räkna med att det väsen som kommer till dig, kommer i skepnaden som en tomte och tyvärr inte heller att den enbart skulle vara god.
Du, efter en massa års väntan på att allehanda väsen skulle dyka upp, och stilla min nyfikenhet, krossa mitt kritiska tänkande, utan att en enda liten tomte (jodå, jag har stött på massor av tomtar, 55or etc i mänsklig skepnad, de existerar sannerligen, se bara i denna tråd…) eller väsen av något slag någonsin dykt upp. Och detta trots att folk i detta delforum hotat med allehanda hemska väsen och kastat förbannelser över mig.
Så varför skulle det bli nåt annat nu när du sitter här och hallucinerar…..
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Ha personer runt dig som innebär fara för dig och som bryter ner ditt psykiska ego.
Du är extremt svävande, luddig, precisera vad och hur….. Hur vet du vilka jag har runt mig och vad de gör eller inte gör…?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Glöm inte heller att tomtarna inte behöver komma själva utan med en mycket ond varelse.
Är du nykter….?
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
Men det kommer gå bra för dig om du inte låter dig luras då de kommer.
Tja, som sagt, allehanda mer eller mindre förtäckta hot har kastats över mig i detta delforum i många år nu, från allehanda paranormalt troende, utan att det hänt ett skit…. Så jag behöver knappast oroa mig för du är bara ännu en tomte som försöker sprida en massa vilset svammel istället för att svara seriös på de frågor och kritik som ställs mot dina fantasifulla anekdoter, eller visa oss ett enda bevis för nåt paranormalt fenomen….
Citat:
Ursprungligen postat av
Facingevil
De kan jävlas rejält.
Jaså, hur då….?
Det du skriver låter mest som om det skrivits av någon som har psykiska problem och/eller under drogrus etc…
Du gör en salig massa fantasifulla påståenden om en massa saker som aldrig kunnat påvisas utan är just bara fantasifulla påståenden….?