2008-05-07, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amorina
får dumma tankar om att allt bara är ett skämt.

Icke. Jag sätter min fulla tillit till att SjOgReNxxx är ärlig i detta fallet. Att det har dröjt med uppladdningen och presentationen av filmen beror nog snarare på det faktum att merparten av oss användare inte är inloggade på FB 24h om dygnet!

Ha tålamod, SjOgReNxxx kommer att leverera!
Citera
2008-05-07, 19:20
Medlem
SjOgReNxxxs avatar
Här får ni tomte-filmen!

Hej!

Efter hårt arbete och väldigt stor hjälp från TS sida så får ni nu filmen på tomten!

Tomtefilmen:

http://www.filefactory.com/file/404ccd

Egna Kommentarer om äventyret för att få tag på filmen:

Jag är väldigt glad över att få ha hjälpt till med att införskaffa filmen, men samtidigt känns det lite tungt att få avsluta så här snabbt. Det blev ju nästan som en liten hobby
Men det bästa av allt, det är så underbart att försöka leta reda på en film åt sådana här hjälpsamma och trevliga människor som det finns på FB.
Stort med cred till alla ni som har hjälpt till med att hitta filmen och ni som har hållit hoppet uppe!

Ska bli kul att höra era diskussioner om det är en tomte eller ej

PS, Hoppas filmen fungerar för er nu då

Mvh SjOgReNxxx
Citera
2008-05-07, 19:24
Bannlyst
Där var ju TOMTEN äntligen efter 1 ½ år...!!

Det var väl värt att vänta på.....snyggt jobbat

Shit vad creepy....återkommer efter att ha kollat en gång till

Vilken praktinsats...guldstjärna i himlen för det där!!!
Citera
2008-05-07, 19:37
Bannlyst
Jaa! Tack, verkligen tack för ditt tålamod och engagemang!!

Håller på och drar hem filmen nu... återkommer när jag har sett den.
Citera
2008-05-07, 19:38
Medlem
Hamnar på favoriter. Mycket bra jobbat är impad
Citera
2008-05-07, 19:49
Medlem
Klåd Junkers avatar
SjOgReNxxx är värd respekt efter allt slit med den här uppgiften. Personligen ska jag inom kort korka upp något stärkande och höja ett glas för vår hårt arbetande vän.
En tanke går också till alla andra som lockat och pockat på tomtefilmen. Utan er insats hade aldrig virveln snurrat på tills avgörandets stund.
Tack och bock till er!

Nu kan vi äntligen börja diskutera om det verkligen är en tomte på filmen.

På tal om tomten så är det en kittlande tanke att den där nissen fortfarande smyger omkring i trakterna av hoppbacken i Valset, Norge.
Citera
2008-05-07, 19:50
Medlem
buffalos avatar
Äntligen! Mycket bra jobbat måste jag säga.
Citera
2008-05-07, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
SjOgReNxxx är värd respekt efter allt slit med den här uppgiften. Personligen ska jag inom kort korka upp något stärkande och höja ett glas för vår hårt arbetande vän.
En tanke går också till alla andra som lockat och pockat på tomtefilmen. Utan er insats hade aldrig virveln snurrat på tills avgörandets stund.
Tack och bock till er!

Nu kan vi äntligen börja diskutera om det verkligen är en tomte på filmen.

På tal om tomten så är det en kittlande tanke att den där nissen fortfarande smyger omkring i trakterna av hoppbacken i Valset, Norge.

Jag tackar för detta! Åtminstone så har man ju bidragit med en liten del av sökandekakan, även om SjOgReNxxx är den som är värd den största delen av hedern! SjOgReNxxx, du är min hjälte!

Som sagt, nu börjar nästa kapitel i historien - dvs diskussionen kring det som syns på filmen!

Håller på att dra hem den för tillfället, och kan knappt bärga mig!
Citera
2008-05-07, 20:08
Medlem
Vekrusets avatar
SjOgReNxxx är helt klart en hjälte, men på filmen kan jag bara se en vanlig norrman på tur så pass långt bort att perspektivet spelar ett spratt.

Men stormförtjust över att ha fått se!
Citera
2008-05-07, 20:31
Medlem
dr_strangeloves avatar
Jorå, visst är det en tvättäkta tomte alltid! SjOgReNxxx ska ha stort tack för allt slit.
Någon som vill vara med och slå vad om när Död och återfödd startar en tråd om tomtarnas jätteimperium i "the hollow earth"
Jag gissar på 18h räknat från detta inlägg
Citera
2008-05-07, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
SjOgReNxxx är helt klart en hjälte, men på filmen kan jag bara se en vanlig norrman på tur så pass långt bort att perspektivet spelar ett spratt.

Men stormförtjust över att ha fått se!

Ja, efter att ha sett på filmsnutten ett par gånger nu, så kan jag inte annat än hålla med om att det faktiskt mer ser ut som en helt vanlig människa än något "småknytt". Verkar som att den här personen är klädd i en sån där pluffsig täckjacka med en grå huva, och med en svart mössa alternativt keps under huvan.

Nåväl, som sagt så är det hur som helst kul att äntligen ha fått se denna raritet!
Citera
2008-05-07, 20:33
Medlem
W-c.Scenarios avatar
Gott jobbat , jag hedrar detta med att använda en del av filmen som avatar,
<--- titta ... tomten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem