2006-10-16, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HorHuset
så åkte till en vårdcentral och så va de nån kärring som särade på mina skinkor och glodde lite på min anal, så sa hon att jag skulle gå till apoteket och köpa xyloproct.
Så nu sitter jag med hela röven inkletad i det och hoppas på att de kommer bli bättre.

Hahaha You wish! Det här är bara början...!
Citera
2006-10-18, 15:10
Medlem
Mrliffas avatar
vad är hemoroider(stavning?)?

Hur får man det och varför?
Citera
2006-10-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrliffa
vad är hemoroider(stavning?)?

Hur får man det och varför?

Du får det om du häckar för mycket framför datorn, krystar mycket, har långvarig förstoppning etc. Det blir som ett sprucket blodkärl, ett bråck bildas! Oftast är det väl lastgamla människor som drabbas, är du ung tror jag du kan känna dig lugn ett bra tag.
Citera
2006-10-18, 15:52
Medlem
tjaboooos avatar
http://internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=1246&ref=ao
Citera
2006-10-19, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Du får det om du häckar för mycket framför datorn

Nej nej Det låter helt fruktansvärt det där. Ahh... Sen sorry folket. Jag ska nog ta mej en promenad nu.

Från tjabooo's länk: Symtom: Blödning - Det vanligaste symtomet som uppstår när patienten torkar sig efter defakation, oftast ljusröd.

Har vart med om att det kommit lite blod efter en svidande torkning, Men det brukar vara när skiten absolut inte försvinner, Då man är inne på 46e pappersarket. Är förmodligen utnötning av andra blodkärl förståss.
Citera
2006-10-19, 13:52
Medlem
Mrliffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Du får det om du häckar för mycket framför datorn, krystar mycket, har långvarig förstoppning etc. Det blir som ett sprucket blodkärl, ett bråck bildas! Oftast är det väl lastgamla människor som drabbas, är du ung tror jag du kan känna dig lugn ett bra tag.

FY FAN!

Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
http://internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=1246&ref=ao

Så man kommer alltså till 50% chans få skiten. Det var ju frukansvärt äckligt när dom beskriver hur man tar bort det. trorom att man vill ha en jäkla tång i röven? NEJ!
Citera
2006-10-19, 17:42
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrliffa
trorom att man vill ha en jäkla tång i röven? NEJ!
det är valfritt

tro mej, den dagen du får såpass jäkliga besvär kommer du krypa på knäna för den där tången typ och dom historier jag hört så är tanken på att vara med om det mycket värre än att vara med om det.
Citera
2006-10-19, 18:35
Medlem
snuffomans avatar
Fyfan.. Jag vågar fan inte fisa längre efter att ha läst den här tråden, har suttit o hållt mig i 30 minuter nu och då har jag ändå ätit ärtsoppa idag
Citera
2006-11-11, 20:51
Medlem
schmaoings avatar
Jag DÖR av skratt och skräck!
Citera
2006-11-11, 21:22
Medlem
Jag har hemorojer och jag kan säga att det inte på långa vägar är lika jobbigt som folk säger. Helt plötsligt gör det lite ont när man skiter några dar, och sedan försvinner det för att dyka upp med några månaders mellanrum.
Inget farligt alls....
I värsta fall kan man ju bara operera bort dom.
Citera
2006-11-12, 02:12
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebaroth
Jag har hemorojer och jag kan säga att det inte på långa vägar är lika jobbigt som folk säger. ...

du har med andra ord första eller kanske andra gradens, det finns 4 olika grader där 4:an är kraftigt smärtsam.
Citera
2006-11-12, 18:53
Medlem
ReAsOns avatar
hahahahaha fan en av dom roligaste trådarna ja läst på fb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in