• 1
  • 2
2006-10-15, 18:16
Medlem
HorHusets avatar
Idag när jag fes(ganska hårt klämde i rejält) så fick jag riktigt jävla ont, så tänkte jag att de går över om ett tag, men de har det inte gjort har haft ont nu i 7-8 timmar, gör ont helatiden och specielt när jag typ drar in eller sätter mig. vad kan ha hänt?

Vill helst slippa gå till en läkare men om de fortsätter såhära så vet ja fan inte va jag ska göra är super jobbigt

snälla seriösa svar nu inget om att jag blivit röv knullad eller nått har aldrig haft mer än utgång
Citera
2006-10-15, 18:22
Medlem
Hår på ryggens avatar
kan det vara nån nerv som kom i kläm av det enorma fistrycket?
hahah sorry, kan inte sluta skratta. Du får sluta fisa så våldsamt.
Citera
2006-10-15, 18:24
Medlem
HorHusets avatar
haha jo ja förstår, min kompis viker sig av skratt med

men de är sjukt jobbigt och gör ont
Citera
2006-10-15, 19:21
Medlem
Nickels avatar
Du kanske har sträckt dig?
Citera
2006-10-15, 19:31
Medlem
SinCitys avatar
Du kanske har åkt på en hemorrojd? Ett blodkärl kring anus har fått sig en törn alltså...Finns receptfria salvor osv. men bäst vore väl att gå till en läkare om det inte är bättre imorn?
Citera
2006-10-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nickel
Fy Fan Va Bra *L*
Dog nästan av syreBrist nu .........
Citera
2006-10-15, 19:51
Medlem
Tyckte att jag hade läst mycket roliga och sjuka grejer här...men det här tog verkligen priset!!!! snälla berätta hur det går så vi får asflabba lite till...
Citera
2006-10-15, 20:07
Avstängd
yonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickel
Massage kanske?
Citera
2006-10-15, 20:08
Medlem
HorHusets avatar
asså jag skulle gå på toa, och så bara kännde jag att ja va lite fisnödig men inte så jätte mkt så ja tänkte att jag får väll kläma ut den, så ja tar i skit mkt och så kommer de endå ganska hårt och typ smattrar lite så eller va man ska säga. Sen så känner ja att de gjorde lite ont, men tänkte att de är lungt de kan det ju göra även om de känndes lite konstigt och så bara gick ja runt lite o hade ont, (gick som jag blivir knullad av 2 negrar) och så bara gick tiden, skoja lite om de med min kompis och så tyckte ja att de blev lite väl länge som de höll i så skrev ja denna tråden efter några timmar
Citera
2006-10-15, 21:24
Medlem
Tjohildas avatar
Hehee, jag såg Jonas Gardell komma ut från din dörr, missade du honom? (sorry, kunde inte låta bli...)
Citera
2006-10-15, 22:00
Medlem
HorHusets avatar
asså nu har de gått några timmar och nu gör de så jävla ont, mkt värre än innan
Citera
2006-10-15, 23:33
Medlem
Kolla

Ta en spegel o kolla hur fan det ser ut? Blir du skrämd av det du ser så ta kontakt med vården, oavsett hur skämmigt det nu är...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in