2006-10-15, 23:50
Medlem
HorHusets avatar
asså, jag dushade nyss så nu har jag lokaliserat felet, kolla de sticker ut en sak ur rövhålet typ, asså typ vikt tarm eller nått vet inte riktigt, så ja tänkte bara vafan ja tänker inte bli rövpullad av en läkare så ja förökte trycka in de, gjorde jävlar ta mig ont men sen så när de va inne så känndes det sjukt mkt bättre men sen så ploppa de ut igen efter ett tag.

Tror jag måste ringa en läkare i morron kan fan inte ha de såhära, men va kan de göra? asså ja vill fan inte att en läkare ska pilla?

tror inte de går o se nått för allt hår, är ganska hårig
Citera
2006-10-15, 23:54
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HorHuset
asså, jag dushade nyss så nu har jag lokaliserat felet, kolla de sticker ut en sak ur rövhålet typ, asså typ vikt tarm eller nått vet inte riktigt, så ja tänkte bara vafan ja tänker inte bli rövpullad av en läkare så ja förökte trycka in de, gjorde jävlar ta mig ont men sen så när de va inne så känndes det sjukt mkt bättre men sen så ploppa de ut igen efter ett tag.

Tror jag måste ringa en läkare i morron kan fan inte ha de såhära, men va kan de göra? asså ja vill fan inte att en läkare ska pilla?

tror inte de går o se nått för allt hår, är ganska hårig

Hahaha, välkommen till hemorrojdernas värld! Gå till apoteket och inhandla en salva mot sånna här problem.
Citera
2006-10-15, 23:59
Medlem
Nedomanskys avatar
Du har fått hemorojder, det är ett helvete! Ta ett varmt bad o försök pilla tillbaka det som ramlat ut, det kan funka om du har tur. Kyla o drag kan göra hemorojder värre. Gå till apoteket o köp salva o stolpiller, de kan lindra lite. Annars brukar besvären ge med sig efter ett par dagar, tills det är dax för nästa attack.
Citera
2006-10-16, 00:04
Medlem
HorHusets avatar
vafan... varför fick jag detta? är de nån sjukdom eller nått
Citera
2006-10-16, 00:29
Medlem
Dr.Roberts avatar
Citat:

åk och sätt dig på akuten i malmö.min kärring jobbar där.hon kan skära bort
knölen du fått i röven

skämt åsido.du har fått ett lite bråck på slutmuskeln.finns salva på apoteket
(alkosanal) som lindrar.går du till mig får du ett litet gummiband som snörper av bråcket så det ruttnar och ramlar av.welcome to the world of hemmorojds.

ett bra tips att undvika sånt här är att inte krysta och ta i när man skiter eller fiser.
Citera
2006-10-16, 03:03
Medlem
roppans avatar
Citat:
Stackare! Det är väldigt vanligt dock.
http://susning.nu/Hemorrojd
Citera
2006-10-16, 11:10
Medlem
HorHusets avatar
så åkte till en vårdcentral och så va de nån kärring som särade på mina skinkor och glodde lite på min anal, så sa hon att jag skulle gå till apoteket och köpa xyloproct.
Så nu sitter jag med hela röven inkletad i det och hoppas på att de kommer bli bättre.
Citera
2006-10-16, 11:21
Medlem
Dr.Roberts avatar
Citat:
så åkte till en vårdcentral och så va de nån kärring som särade på mina skinkor och glodde lite på min anal, så sa hon att jag skulle gå till apoteket och köpa xyloproct.
Så nu sitter jag med hela röven inkletad i det och hoppas på att de kommer bli bättre.

en liden liden klick om morronen
en liden liden klick om aftonen
en liden liden klick lide då å då
det tycker jag du gott kan få.......salva allså
Citera
2006-10-16, 11:33
Medlem
rooys avatar
Sen är det ju lite roligt att du är inne och kikar i en tråd som heter "Anal sex-Perfekt Ass"
Citera
2006-10-16, 11:59
Medlem
HorHusets avatar
hahaha satt o kollade över mina gammla inlägg så såg jag att jag skrivit där och inte rikigt svarat
Citera
2006-10-16, 13:00
Medlem
p4radoxs avatar
Hahaha, den här tråden förgyllde min i övrigt ganska halvtaskiga förmiddag.
Ett stort tack till HorHuset och alla med svar som fått mig att skratta tills jag kiknat.
Citera
2006-10-16, 14:23
Medlem
HorHusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4radox
Hahaha, den här tråden förgyllde min i övrigt ganska halvtaskiga förmiddag.
Ett stort tack till HorHuset och alla med svar som fått mig att skratta tills jag kiknat.

haha, bra att nån mår bättre av mina analbesvär, tråkigt bara att de inte är jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in