Idag är det dags för den årliga hamburger tävlingen på McDonals. Det är enkelt ät så många 10 kr hamburgare som möjligt. Den som vinner slippe betala sina burgare. Nu till frågan! Eftersom jag vill vinna till varje pris undrar jag om någon har något tips på hur man kan få i sig enorma mängder burgare. Jag har ju inte ätit än och hade inte tänkt göra det. Men det kanske är fel taktik jag vet inte. Kom med förslag
Lite sent påtänkt nu kanske men nån vecka innan skulle du börjat sätta i dig enorma volymer mat så du töjer ut magsäcken. Nu är det väl bara att gå dit ordentligt hungrig.
Lite sent påtänkt nu kanske men nån vecka innan skulle du börjat sätta i dig enorma volymer mat så du töjer ut magsäcken. Nu är det väl bara att gå dit ordentligt hungrig.
Komprimera burgaren så mycket som möjligt så att den inte tar lika stor plats i magen. Tugga allt väldigt mycket och få ner det så fort som möjligt. Drick inte så mycket i samband med mölandet.
Inte så nyttigt kanske men effektivt. Välj ett bord nära toan ifall
Komprimera burgaren så mycket som möjligt så att den inte tar lika stor plats i magen. Tugga allt väldigt mycket och få ner det så fort som möjligt. Drick inte så mycket i samband med mölandet.
Inte så nyttigt kanske men effektivt. Välj ett bord nära toan ifall
Låter bra kör nog den taktiken då. Återkommer med resultat
Ät skitmycket innan tävlingen så magsäcken utvigdar sig och spy upp allt precis innan så kommer du få in riktigt mycket!
Om du svälter dig så kommer nämligen magsäcken att dra ihop sig...
Jag gillar inte att spy Fan nu blir jag orolig för jag håller på att svälta mig nu. Ska jag äta nått litet 3h kvar till start dags?? Jag kanske ska dricka vatten?
Jag gillar inte att spy Fan nu blir jag orolig för jag håller på att svälta mig nu. Ska jag äta nått litet 3h kvar till start dags?? Jag kanske ska dricka vatten?
Drick dig proppmätt på vatten en eller två gånger innan start (börja nu) så kommer den nog inte krympa små mycket och vattnet rinner nästan rakt igenom!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!