2006-10-14, 13:09
Medlem
Dennos avatar
6 burgare bara?
Vad åt den som vann? Jag smäller ju 10 utan problem.
Citera
2006-10-14, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nivaman
kläm ihop burgaren så gott det går...
tugga så lite som möjligt...

Citat:
Ursprungligen postat av metyl
Komprimera burgaren så mycket som möjligt så att den inte tar lika stor plats i magen. Tugga allt väldigt mycket och få ner det så fort som möjligt. Drick inte så mycket i samband med mölandet.

Inte så nyttigt kanske men effektivt. Välj ett bord nära toan ifall

Citera
2006-10-14, 13:45
Medlem
Jag åt 8 st på fyllan igår
Citera
2006-10-14, 14:00
Medlem
AboXiss avatar
Nu är de 1 timme kvar till starten. Och jag åt nyss en macka för att vänja magen vid mat. Jag känner i hela kroppen att jag kommer vinna inget kan stoppa mig.

Tycker vi ska göra ett MCD maraton och göra slut på alla Sveriges 10kr hamburgare så de står i tidningen. Eller vad säger ni??

Ut och köp 10kr burgare NU!
Citera
2006-10-14, 14:40
Medlem
OliTs avatar
Drick så mycket vatten du bara kan och spy upp det precis innan ätdags, då har du all chans att vinna.
Citera
2006-10-14, 16:22
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Svälter heldre än käkar på Mc Donalds. Hamburgare i övrigt är bland det godaste man kan stoppa i sig.
Citera
2006-10-14, 17:00
Bannlyst
Nu borde väl tävlingen va klar? Nå, hur gick det?
Citera
2006-10-14, 18:54
Medlem
AboXiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SenthaX
Nu borde väl tävlingen va klar? Nå, hur gick det?

Joodå, jag vann så självklart 10,5 klarade jag sen sa de stopp. Nu är jag väldigt propp mätt och ångrar mig faktist inte eftersom det ända negativa är just mättheten. Men de 3 sista smakade allt annat än burgare

Men det var kul, McDonalds borde ha Lokala deltävlingar och sedan SM det kunde bli en familje fest of all time
Citera
2006-10-14, 19:35
Medlem
Seamus Costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AboXis
Joodå, jag vann så självklart 10,5 klarade jag sen sa de stopp. Nu är jag väldigt propp mätt och ångrar mig faktist inte eftersom det ända negativa är just mättheten. Men de 3 sista smakade allt annat än burgare

Men det var kul, McDonalds borde ha Lokala deltävlingar och sedan SM det kunde bli en familje fest of all time
Föreslå det! Vore kul med tanke på att i deras näringsinformation rekommenderar dom att en vuxen man med fysiskt arbete ska äta... ett happy meal!
Grattis förresten...
Citera
2006-10-14, 19:47
Medlem
Mc Donalds brukar ju göra reklam för sina burgare som allt annat än just skräpmat. Kanske stämmer det också.
Citera
2006-10-15, 00:12
Medlem
AboXiss avatar
Just det, undertiden när jag satt och åt såg på omsalgspappret till hamburgaren att 1st sådan var 13% av det dagliga energi intaget. Så man har ju ätit för imorgon också
Citera
2006-10-15, 11:40
Medlem
Magnums avatar
Grattis som fan! Men fick du inget pris?
Vad blir det till söndagsmiddag förresten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in