Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN
Nej? Visst finns det lata killar men när dem städar så blir även det bättre än tjejernas.
Ridning är väl killar bättre på också har jag för mig.
I både hästhoppning och dressyr har i alla fall kvinnor tillhört eliten och ofta stått längst upp på pallen ett antal gånger de senaste världsmästerskapen och OS-tävlingarna, så det där vill jag dementera.
Och angående städning har jag svårt att tro att det någonsin blivit bedömt, kvinnor städar oftare i alla fall, och att misslyckas med en sådan banal uppgift tror jag ingen kvinna misslyckas med, så att män skulle vara bättre vill jag gärna se bevis på innan jag tror dig.
Men visst, oavsett om det gäller att springa fortast i världen, spela Tetris eller stapla Tändstickor på varandra så finns det alltid någon kille som har dedikerat hela sitt liv åt att bli bäst i världen på detta, den dagen någon forskare kommer på ett sätt för män att föda barn kommer någon kille garanterat bli världsmästare på det också.
Själv är jag glad över att kunna vara flexibel och mångsidig(visst, finns säkert ett gäng killar som är världsmästare i mångsidighet också.) och inte behöva snöa ner mig så totalt på någon sport eller hobby för att fylla någon form av bekräftelsebehov.
Vilket elände det vore om kvinnor drabbades av samma hysteriska panik om en man råkade vara bättre än kvinnor i någonting på samma sätt som vissa killar här inne verkar göra.