2010-05-11, 23:21
Medlem
[quote=2006][indent]

Prograf är inget att leka med

Det var den värsta biverkningslista jag någonsin sett. Stackars Daniel. Vad vi än tycker om kungahuset som helhet - Daniel är en hjälte som tryckar i sig denna medicin och samtidigt står fin och leende vid Viktorias sida. All heder!
Citera
2010-05-12, 06:06
Medlem
JagHarEnLitens avatar
[quote=Snusse]
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
[indent]

Prograf är inget att leka med

Det var den värsta biverkningslista jag någonsin sett. Stackars Daniel. Vad vi än tycker om kungahuset som helhet - Daniel är en hjälte som tryckar i sig denna medicin och samtidigt står fin och leende vid Viktorias sida. All heder!

Att stå och se fin ut som hertig är kanske det pris han får betala för att få konsumera den lyxsjukvård endast kungligheter och dylika kan åtnjuta. Om sjukhus pyntar med blommor för att det ska vara fint när kungen kommer, och orsakar allvarliga astmaanfall, tror jag nog att hertigen kan få lite förtur också.
Citera
2010-05-12, 07:56
Medlem
CompuTerrors avatar
Jag är inte så förtjust i kungahuset eller Daniel Westling, men va fan... Ge han en chans. Det är väl lite kul att en lantis som Wesslan får bli prins?
Citera
2010-05-12, 08:34
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
Jag är inte så förtjust i kungahuset eller Daniel Westling, men va fan... Ge han en chans. Det är väl lite kul att en lantis som Wesslan får bli prins?
Javisst, i hans fall ligger hans verkliga natur i öppen dager, även om man nu gör allt för att dölja och tränga bort den med utbildning och fina hovmanér.

Kungen däremot är en lantis i förklädnad. Hans egentliga dröm, som han själv har berättat om, har alltid varit att bli traktorförare.

Så varför inte ett trading places? Daniel verkar gärna bli kung, så låt han bli det. Och befria vår nuvarande från uppdraget. Sänd honom till Ockelbo, där han kan få köra EPA-traktor hela dan!

Till sist ett ordspråk att begrunda: Man kan ta bonden ur kungen, men inte kungen ur bonden.
Citera
2010-05-12, 08:40
Medlem
CompuTerrors avatar
Alla begåvas ju inte med intellekt, men kungen verkar ganska schysst.
När prins CP var liten flanerade han tillsammans med sin far utanför drottningholm och var jätte intresserad av ett bygge. Kungen och lillprinsen stod och tittade på och pratade med arbetarna, tills fru spackel kom springande och sa att det inte var någon miljö för prinsen...

Kan vara en skröna iofs.

Dessutom kan det ju vara bra att Wesslan bidrar med sina taskiga gener så monarkin kanske självdör?
Citera
2010-05-12, 08:42
Medlem
Det brukar ju alltid pratas om att Daniel har jättebra kontakt med sina gamla vänner från Ockelbo. Man kan ju undra om de var med på brat-festivalen i helgen tillsammans med Niclas Engsäll och co?
Citera
2010-05-12, 08:45
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Dessutom kan det ju vara bra att Wesslan bidrar med sina taskiga gener så monarkin kanske självdör?
Det vore ju helt utmärkt.
Citera
2010-05-12, 08:52
Medlem
CompuTerrors avatar
Jag kan se deras avkomma framför mig... En miniatyr av Jay Leno utan hår och taskiga njurar...
Citera
2010-05-12, 16:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Alla begåvas ju inte med intellekt, men kungen verkar ganska schysst.
När prins CP var liten flanerade han tillsammans med sin far utanför drottningholm och var jätte intresserad av ett bygge. Kungen och lillprinsen stod och tittade på och pratade med arbetarna, tills fru spackel kom springande och sa att det inte var någon miljö för prinsen...

Kan vara en skröna iofs.

Jag har hört precis samma skröna, förutom att platsen ska vara trädgårdsmästare och växthus.
Citera
2010-05-12, 18:47
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jag har hört precis samma skröna, förutom att platsen ska vara trädgårdsmästare och växthus.
Ja, fast det kanske det var förresten... Kom inte ihåg exakt hur det var
Citera
2010-05-13, 17:38
Medlem
Den folkliga prinsen bjuder inte sina folkliga släktingar på bröllopet. Känner ett flertal släktingar till denne robot, men de är inte bjudna. Är det någon som har koll överlag vilka som har blivit bjudna och hur många släktingar det är för varje part. Tror själv att det är en överväldigande övervikt från Victorias sida eftersom så många inte är bjudna från Daniels sida.
Citera
2010-05-13, 19:40
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Den folkliga prinsen bjuder inte sina folkliga släktingar på bröllopet. Känner ett flertal släktingar till denne robot, men de är inte bjudna. Är det någon som har koll överlag vilka som har blivit bjudna och hur många släktingar det är för varje part. Tror själv att det är en överväldigande övervikt från Victorias sida eftersom så många inte är bjudna från Daniels sida.
Från Daniels sida är det bara föräldrarna och syskonen, om jag inte missminner mig.

Det var ju märligt: De kungliga vill inte kännas vid bonnasläketen som Victoria gifter in sig i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in