Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Arthur Dent:
Dean Koontz har sjlv en hund, naturligtvis den mest korkade sorten, en Golden Retriever.
Jag har lst fyrtio sidor, verkar helt ok och nnu har det inte dykt upp ngon hundjvel.
hrm,hrm, urskta mig, men det finns vl inga bevis fr att just golden r dummare n ngon annan ras? Ta genast tillbaka./Hlsningar fr uppvuxen-med-golden
Ang Koontz- har lst ett stort antal av hans bcker men nu som s.k. vuxen s blir jag mest lite uttrkad av dess frutsgbarhet!
Det r alltid ngon stark,stilig f.d. militr som r huvudperson, vid hans sida finns den grngda, vlsvarvade, storbystade kvinnan med kastanjebrunt hr och en klipskhet och mod som verstiger de flestas!
Dessa tv knullar frsts en hel del, och man fr ingende beskrivet fr sig hur muskuls och senigt stark han r samt hur slank, vltrnad hon r, hur stora och fasta hennes brst r, alternativt ngot angende hennes venusberg.
Nr de inte knullar eller ker omkring i bil slss de mot abstrakta faror,mutanter oftast, och gissa vilka som vinner?
Jag kan sllsa hans bcker i brist p annat, men man tuggar ju i sgi dem p ett par timmar.
Jag ska dock vara snll, jag har sjlv tyckt om dem fr deras underhllningsvrde, men s storslagen literatur r det vl inte.