Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-10-08, 12:45
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...902720,00.html

"Bloggkungen Fredrik Virtanen, sexologen Linn Heed och modedrottningen Sofi Fahrman."

Hur lång tid ger ni försöket? Det kan ju inte bli allt annat än dåligt med usla tittarsiffror (landets tolvåringar föredrar att spela WoW online).
Citera
2006-10-08, 13:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...902720,00.html

"Bloggkungen Fredrik Virtanen, sexologen Linn Heed och modedrottningen Sofi Fahrman."

Hur lång tid ger ni försöket? Det kan ju inte bli allt annat än dåligt med usla tittarsiffror (landets tolvåringar föredrar att spela WoW online).
Varför i helvete öppna en ny kanal?
Aftonbladet TV finns ju redan? Hur många timmar används den varje dygn? Kör på den istället så slipper vi söka om våra kanallistor!
Citera
2006-10-08, 13:28
  #3
Avstängd
Hejsan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Varför i helvete öppna en ny kanal?
Aftonbladet TV finns ju redan? Hur många timmar används den varje dygn? Kör på den istället så slipper vi söka om våra kanallistor!

TV7 är väl Aftonbladet TV? Aftonbladet TV var ju "testsänd", och nu när dem ska börja sända på riktigt så byter dem namn till TV7.

Känns riktigt "vi vill låta som att vara en av Sveriges kändaste och populäraste TV-kanaler" över just namnet TV7. Det kommer den ju knappast att bli.
Citera
2006-10-08, 17:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
TV7 är väl Aftonbladet TV? Aftonbladet TV var ju "testsänd", och nu när dem ska börja sända på riktigt så byter dem namn till TV7.

Känns riktigt "vi vill låta som att vara en av Sveriges kändaste och populäraste TV-kanaler" över just namnet TV7. Det kommer den ju knappast att bli.
Jaha då har jag missat det totalt. Men som du sa om dem vi göra sig populära skall dem ju för fan behålla Aftonbladet. Det är nog mer poppis i svenska munnar än TV7 . Ganska korkat byte enligt min mening....
Citera
2006-10-08, 18:27
  #5
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Namnbytet generar PR i media. PR som förhoppningsvis, för Aftonbladet, tar upp tittarsiffran över halvdussinet.
Citera
2006-10-09, 18:08
  #6
Medlem
Poogles avatar
Jag kan tyvärr inte se det.

Anledningen är Sofies inkompetenta läppslutning. Jag klarar ett ej.
Citera
2006-10-09, 19:08
  #7
Medlem
Mohammed_Rajpars avatar
Äh, låt skiten få ett par veckor innan de inser att det är ingen idé.
Citera
2006-10-09, 19:17
  #8
Medlem
cptbs avatar
kommer nog bli jättebra.


"Bloggkungen Fredrik Virtanen, sexologen Linn Heed och modedrottningen Sofi Fahrman."


fredrik kommer att sitta och tänka högt i tv, det kommer att ge JÄTTEHÖGA tittarsiffror,
Linn Heed kommer att granska penisar och prata om analsex
Sofi kommer att shoppa kläder för hela aftonbladets budget

om kanalen finns i mer än 3 veckor så kommer jag bli oerhört förvånad.
Citera
2006-10-09, 20:51
  #9
Medlem
Neroes avatar
Är det bara jag som inte hittar den i kanalsökningen?
Jag kan få kanalen, i alla fall enligt AB:s hemsida.
Citera
2006-10-09, 21:34
  #10
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Är det bara jag som inte hittar den i kanalsökningen?
Jag kan få kanalen, i alla fall enligt AB:s hemsida.

Jag hittar den inte heller, har comhem digital-tv...
Citera
2006-10-09, 21:35
  #11
Medlem
Scanfaces avatar
Finns väl redan en tråd om det hela.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=384674
Citera
2006-10-09, 21:45
  #12
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cptb
kommer nog bli jättebra.


"Bloggkungen Fredrik Virtanen, sexologen Linn Heed och modedrottningen Sofi Fahrman."


fredrik kommer att sitta och tänka högt i tv, det kommer att ge JÄTTEHÖGA tittarsiffror,


Ja, lite konstigt.. det är precis som att de tror att allt som han säger är intressant. Vilket givetvis inte är fallet, han kanske tycker mycket om mycket.

Men har svårt att se folk som verkligen bryr sig om det mer än ett tidsfördriv.
För personen, Fredrik, han är lika intressant som en grusgång.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback