2009-07-23, 17:04
Medlem
Enis Aligjikovic har inget med LF att gra.
Han r snarare emot dem.

Edit: Alla namnen slpptes p politisktinkorrekt.wordpress.com fr ngra dar sen. S stort grattis till Jamsson och hans Gammelvarg till ett bra detektivarbete. Var ju s svrt att surfa in dr och lsa det.

http://politisktinkorrekt.wordpress....ande-gangkrig/
Senast redigerad av coconutt 2009-07-23 kl. 17:19.
Citera
2009-07-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Nu skall jag gra ngot annorlunda, mnga har vntat p namn hr,

Dom hktade med koppling till La Familia i HD r:

Enis Aligjikovic, fdd 88-02-12, beskts i sin lgenhet p Andersbergsringen 65. (AKA Ghettot AB).

Marcus Crivall, fdd 91-04-05, Kasten Rnnowsgatan 5 i Halmstad.

Dennis Ujfalusi, fdd 87-02-19, Styrmansgatan 6 i Alingss.

Motpart.Abdulah Abdulrahamn Fathi fdd 90-01-15.

Hr finns mer att lsa, dock r detta en fortsttning p det upptrappade vldet i HD. http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.524352. Mer kommer framver.

Som sagt fler skall in i finkan och La Familia skall skottas ner fr gott.

M.V.H.
jamsson.

enis r OG men men
Citera
2009-07-23, 21:56
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
enis r OG men men
Ok om du sger det, bra att du fyller p. Har du mer info s s p bara.

M.V.H.
jamsson
Citera
2009-07-23, 22:16
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coconutt
Enis Aligjikovic har inget med LF att gra.
Han r snarare emot dem.

Edit: Alla namnen slpptes p politisktinkorrekt.wordpress.com fr ngra dar sen. S stort grattis till Jamsson och hans Gammelvarg till ett bra detektivarbete. Var ju s svrt att surfa in dr och lsa det.

http://politisktinkorrekt.wordpress....ande-gangkrig/

Du fr grna bena ut det, mer info om du har, tar tacksamt i mot, kr pm om det knns bekvmast.

Fick uppgifterna sjlv fr ett par dagar sedan och googlade dom, och du har rtt jag kopierade fr jag r en lat jvel . Men jag hade dom innan det. S gick det till srru. Skert ingen som tar illa upp fr det. Men detta r ju ingen tvling precis, huvudsaken r att det kom upp hr.

Men det kommer mer, nr jag fr mandat att slppa det.
Citera
2009-07-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Du fr grna bena ut det, mer info om du har, tar tacksamt i mot, kr pm om det knns bekvmast.

Fick uppgifterna sjlv fr ett par dagar sedan och googlade dom, och du har rtt jag kopierade fr jag r en lat jvel . Men jag hade dom innan det. S gick det till srru. Skert ingen som tar illa upp fr det. Men detta r ju ingen tvling precis, huvudsaken r att det kom upp hr.

Men det kommer mer, nr jag fr mandat att slppa det.

ja kan ge dig utan att ens ha lagt tid p det 5-6 namn p meldemmar i lafamilia i gbg o ytterliggare namn p folk me koppling till de, gammalvargen snackar bara skit om att de inte finns han e bara en tjackpundare
Citera
2009-07-26, 22:20
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
ja kan ge dig utan att ens ha lagt tid p det 5-6 namn p meldemmar i lafamilia i gbg o ytterliggare namn p folk me koppling till de, gammalvargen snackar bara skit om att de inte finns han e bara en tjackpundare

Ok, du r alltid vlkommen att pm,a mig Same.9 S s p med namn mm. S kan jag kra dom mot mina kllor. Alltid kul med info.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-08-17, 09:51
Medlem
yes

Ass enis har absolut inte med det skallade la familia att gra.. det har inte dennis och markus heller... la fimilia har begtt ett litet misstag som dom snart kommer att ngra.. Men det fr ni nog alla hra om vid en senare tidspunkt..
Citera
2009-08-17, 09:52
Medlem
Han r inte lngre O.G heller...
Citera
2009-08-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hero_in_te_bra
Ass enis har absolut inte med det skallade la familia att gra.. det har inte dennis och markus heller... la fimilia har begtt ett litet misstag som dom snart kommer att ngra.. Men det fr ni nog alla hra om vid en senare tidspunkt..

Har det misstaget ngot med BC att gra?
Citera
2009-08-17, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hero_in_te_bra

Bertta s vi vet innan vi hr det...
Citera
2009-08-18, 15:48
Medlem
X-tasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
r man ensam svensk i kvarteret och ser verkligheten 24/7, s r det svrt att relaxa..
Frvrigt vill jag inte kalla mej rasist, snarare koranhatare, d det mrkligt nog till 90% r apor frn den muslimska vrlden som stller till mest jvulskap..
Mste sga att skillnade mellan en Kroat och en Kosovoapa r som natt och dag. Det verkar som mulla omar har fr stor del i deras liv helt enkelt.

Fr att citera min kroatiska vn:
-"Det enda en alban duger till, r att grva diken"

Haha hade varit kul och se dig och horungen till kroat sga dem orden framfr en alban
Citera
2009-08-18, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av X-tasy
Haha hade varit kul och se dig och horungen till kroat sga dem orden framfr en alban

Du menar framfr en stor grupp av albaner? Fr en ensam alban gr aldrig ngot.... dom r endast tuffa nr dom r i grupp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in