Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-10-04, 01:36
  #1
Medlem
gsuss avatar
jo det är så att jag undrar hur man får pengar till spelaren. så man kan köpa ex. lektioner, nya klubbor eller kläder.

jag var så dum att jag köpte allt jag tyckte såg bra ut från början, tills pengarna var slut. nu ser min gubbe ut som stryk, och jag har inte en krona att spendera.

kalla mig dum, men jag har inte lyckats klura ut hur man gör.
Citera
2006-10-04, 02:16
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsus
jo det är så att jag undrar hur man får pengar till spelaren. så man kan köpa ex. lektioner, nya klubbor eller kläder.

jag var så dum att jag köpte allt jag tyckte såg bra ut från början, tills pengarna var slut. nu ser min gubbe ut som stryk, och jag har inte en krona att spendera.

kalla mig dum, men jag har inte lyckats klura ut hur man gör.

Ja ett sätt är ju iaf att spela "PGA TOUR Season Mode". Vet inte om man kan tjäna pengar på nåt mer sätt då det är det enda jag har spelat.
Citera
2007-08-10, 17:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsus
jo det är så att jag undrar hur man får pengar till spelaren. så man kan köpa ex. lektioner, nya klubbor eller kläder.

jag var så dum att jag köpte allt jag tyckte såg bra ut från början, tills pengarna var slut. nu ser min gubbe ut som stryk, och jag har inte en krona att spendera.

kalla mig dum, men jag har inte lyckats klura ut hur man gör.

Kör antingen Season mode eller så kör du Tiger Challenge. Du får väl ett antal tusen $ för varje person du klarar av att besegra. Sen kan du ju alltid byta kläder till såna som e gratis eller som du har köpt. Gå bara in på gamefaace och pro shop.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback