Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Till er som får Metamina utskrivet eller vet någon som får det;
Är det lätt att få det utskrivet? Och vilka doser får ni om dagen? Vet att man är tvungen att lämna urinprover och så men hur lång tid tar det att få hela proceduren färdig?
Får 130 mg Ritalin dagligen, har ätit det i flera år men i mindre mängder och för typ ett år sedan gjordes den sista höjningen och jag får såna ruskiga bieffekter av det. Så man tycker ju att man borde få Metamina utskrivet då det är det enda alternativet. Strattera har jag också ätit i höga doser men det är rena skiten.
Ska få en ny läkare nu nämnligen som jag ska gå till i veckan. Är inte ute efter knark, vill bara bli av med mina besvär.
Ljug. Säg att du får så mycket bieffekter att du måste sluta ta Ritalin. Om du redan ätit Concerta, Ritalin och Strattera kommer du få Metamina. Det är alltid på plats fyra på listan. Efter jag tagit Ritalin och Strattera tvingade dom mig ta Concerta. Jag rörde aldrig skiten. Sa att jag fick biefekter och sen Metamina. Man ska aldrig vara ärlig mot psykiater. Det är bara ett spel. Dom är bundna av sina regler. Man måste lista ut vad man vill ha och spela spelet så att man får det. Funkade för mig. Metamina är det bästa som hänt mig i hela mitt liv.