Citat:
Ursprungligen postat av
RetardedHaT
Dexamfetamin ger enligt mig inte ett så bra "rus", bästa blandningen är 25% levo och 75% dexaffe enligt mig, som det är i adderall. Angående dos så har det att göra med hur mycket du tål, varierar extremt mycket från person till person men du borde ha känt av 45mg vare sig du har adhd eller inte, men helt fel produkt för att få ett rus av somsagt, testa 100mg.
Samt vid intag se till så att du inte har sur magsyra, dvs att du inte dricker massa kaffe eller tar c vitamin innan du intar det, kan förstöra upptaget ganska rejält men om jag var du skulle jag hålla mig till vanligt tjack för att få ett rus.
Tack för bra svar. Har dock några frågor. Och bekännelser. Nu när jag nyktrat till inser jag att jag nog var påverkad men inte alls på samma sätt som jag hade förväntat mig. Jag blev socialiare (tycker synd om polarna som konstant blev spammade med onödig skit) och aptiten försvann helt. Höll dock på med ett avancerat spel och kände mig inte skärpt utan tvärtom (kanske en mindre dos är att föredra just för prestationshöjande egenskaper i komplexa spel?) Det är trots allt just därför jag köpte detta preparat för att använda i låg dos för extra fokus men denna gång ville jag verkligen testa att bli hög och jag gillade inte ruset.
Konstigt att jag reagerade så mycket starkare på metylfendiat. Riktigt amfetamin kommer jag inte köpa, där drar jag gränsen. Men som sagt trodde verkligen man kunde få ett snarlikt amfetaminrus på dexamfetamin men lisdex är väl en stor del av ruset. Eller är det så att 45mg utan tolerans är för lite för att verkligen bli hög på dex?
Btw så tar jag escitalopram 10mg dagligen kan detta motverka ruset på något sätt?
Ursäkta för rörigt svar, blev en större mängd benzo för att kunna sova.
Nästa inköp blir nog ritalin då det gav så mycket mer effekt dessutom på mindre doser.
Edit: kan tilläga att även fast jag inte borde ha någon större tolerans så blir jag förvånansvärt lite påverkad av stora doser rent allmänt, speciellt benzo och då är jag ingen storkonsument av alkohol heller.. Gissar att det har att göra med escitalopramen? T.ex nu har jag tagit 8mg ikto och 2 starköl och känner mig inte berusad, vågar påstå att ikton inte alls märks av utan det känns mer som att jag helt enkelt druckit 2 starköl. Någon muskelrelaxerande effekt eller sömninghet upplever jag inte även fast det börjar bli läggdags. Finns ju en risk att det är fake piller men köpte av säljarn som har högst betyg så tvivlar på det. Altt förutom amfetaminet kom i blister och ser/smakar verkligen äkta ut.
Återigen ber om ursäkt för rörigt inlägg men jag antar du föstår att det lätt blir så
Första gången jag prövade benzo var diazepam på recept och kunde bli riktigt skön på 15mg och några öl. Beställde diazepam för 1 månad sen och käkade nog 200mg utan att få något rus men den säljarn litar jag inte på så det kan mycket väl varit fake.
Sist och slutligen, du rekommenderar alltså adderal. Det finns väl knappt att få tag på i sverige? Eller finns det någon motsvarighet? (gatutjack är uteslutet)