Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
1. Normala människor som tar livet av sig medelst piller försöker ta sig ur denna värld med värktabletter, men det funkar inte. Man pajjar bara levern under stora kval. Smartast vore typ att ta en stor dos morfin eller metadon via piller[...]
Så, morfin och Metadon är intet värktabletter då?
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
[...]Lättare opiater som morsan har i medicinskåpet. Med fördel imovane och stilnoct, effekterna är intressanta på dom.

Så, Imovane och Stilnoct är sk. lättare Opiater?
Nejdå, förstår poängen med paracetamol kontra lever etc, men det kan lätt misstolkas käre kollega.
I övrigt håller jag med de flesta svaren i denna tråd. Själv var det vägen CB-Kodein-Bensodiazepindevirat till att sedan trappa upp bruket av diverse opiater/opioider främst. Tramadol, Kodein, Metadon, OxyContin, Morfinsulfat etc, och bensodiazepin i medicinskt syfte, ibland i "flummsyfte".
Psycho har det svaret som i mina öron är mest verklighetstroligt då bensodiazepiner är relativt otoxiska. Iofs, en riktigt stor dos Morfin får många att kola pga andningsdepressionen också- samt att det är skönare än barbiturater (nåja, de få jag testat men kan intet tänka annat).
Lycka till, posta gärna någon form av resultat här sedan.
Edit: Eftersom Imovane/Stilnoct ej är Bensodiazepindevirat kan du inte kontra med det blodis. x)
Må väl
GaiN