Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-09, 19:37
Bannlyst
Super mario64
Citera
2008-10-12, 00:55
Medlem
BasRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Lost Patrol - Så in i helvetes svårt amigaspel. Du är en grupp soldater som kraschlandar ett par mil från din bas under vietnamkriget. Typ alla dina gubbar är mer eller mindre skadade från början (slumpgenererat), du har pyttelite mat och knappn någon ammo eller läkemedel och hela vägen hem kryllar av elaka vietnamesiska soldater som konstant försöker döda dig. Hur man än gör tar din utrustning slut och dina soldater blir surare och surare ifall du inte kommer fram och om de får halva matransoner...

Klarade det, tricket är forcerad march från start undvika byar och mot slutet köra långsamaste march tempo och mycket rast vila. :P
Citera
2008-10-12, 13:57
Medlem
BosseBensins avatar
Wonderboy 2, älskade verkligen det spelet när jag va liten och kom till sista draken ett par ggr men klarade aldrig att ha ihjäl fanskapet
Citera
2008-10-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AceVentura
Snake Rattle & Roll

Tamejfan helt omöjligt

Ja fy fan vad svårt det är! Jag och en polare spelade alltid tillsammans. Fruktansvärt roligt spel för övrigt!
Citera
2008-10-12, 18:40
Bannlyst
Jag klarade aldrig Diddy Kong Racing till N64. Wizpig var jävligt svår...

Nu i efterhand fick jag reda på att man skulle lätta på gasen precis innan fartplattorna. Nog logiskt...
Citera
2008-10-12, 22:05
Medlem
smepens avatar
Något av Mega Man till NES. Och det spelar nog ingen roll om jag försöker igen, för jag blir bara galet arg när det aldrig någonsin går min väg och man bara dör.
Citera
2008-10-13, 17:34
Medlem
Korneliuss avatar
Doom 3 - Blev så jävla skraj att jag slutade spela efter ett par banor
Citera
2008-10-14, 00:54
Medlem
Germanias avatar
mm, jag gav upp en bit in i helvetet i doom3, men det gav ändå en hel del förnöjsam speltid innan det.
Citera
2008-10-17, 01:43
Medlem
Neverwinter Nights Spelat de kanske 8 ggr. Kommer typ lika långt varje gång sen dör spelglädjen. Vet inte varför men de skulle vara kul att klara!
Citera
2008-10-17, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Lost Patrol - Så in i helvetes svårt amigaspel. Du är en grupp soldater som kraschlandar ett par mil från din bas under vietnamkriget. Typ alla dina gubbar är mer eller mindre skadade från början (slumpgenererat), du har pyttelite mat och knappn någon ammo eller läkemedel och hela vägen hem kryllar av elaka vietnamesiska soldater som konstant försöker döda dig. Hur man än gör tar din utrustning slut och dina soldater blir surare och surare ifall du inte kommer fram och om de får halva matransoner...
Ha ha. Lost Patrol var det första jag tänkte på när jag såg rubriken. Jag kunde inte beskrivit problematiken bättre själv, det var verkligen upplagt för att det skulle gå åt helvete. Inte för att jag själv nötte detta spel jättemycket men jag hörde på den tiden mycket från andra som hade kört. Än idag har jag inte stött på någon enda person som säger sig klarat Lost Patrol.
Citera
2008-10-17, 21:40
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Tja....Lirat ganska många spel under min tid här på jorden och verkligen inte tyckt om alla så mycket att man pallar klara av dem men om vi tar de som jag verkligen tyckt om:

Star Craft och Super Mario Bros 3.

Sen har jag lirat Rollercoaster Tycoon, Doom 3, Lionheart - Legacy of the Crusades och Command and Conquer Generals varpå jag formaterat datorn o glömt spara saves.

Fan vad jag hatar det sis på Doom 3, var nästan klar med skiten.
Citera
2008-10-19, 17:56
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smepen
Något av Mega Man till NES. Och det spelar nog ingen roll om jag försöker igen, för jag blir bara galet arg när det aldrig någonsin går min väg och man bara dör.
Finns många Mega man till Nes man inte har klarat. De spelen blev så frustrerande att jag slutade försöka klara dom efter ett tag. Klarade dock ettan och tvåan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in