Citat:
Ursprungligen postat av
bithax
Twilight Princess.
Jag tröttnade.
Samma faktiskt. Kom till vattentemplet, förlorade mot bossen, tyckte det var tråkigt att kämpa mig tillbaka till det rummet (hade nog glömt vart man skulle), lade undan spelet och plockade aldrig upp det igen. Blir nog till att spela det igen snart på en handhållen dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
PollyPocketses
Rayman till ps1, har även spelat det som vuxen på ps3 (?) och det är vansinnigt svårt. Minns en bana där man hoppade på trummor där man behövde ha helt absurd timing genom hela banan för att klara den, lyckades aldrig.
Hade det till Saturn med kasst batteriminne som jag inte visste hur man bytade (!) så jag var fast på det. Kunde spela HELA vägen fram till Mr. Dark i EN session (på några timmar så fick bara spela så av föräldrarna när det var pissväder ute) men så skulle man ha ALLA. JÄVLA. BURAR. för att kunna klara spelet iirc (?) så där tog det stopp.
Finns ett stort antal NES-spel jag aldrig klarat. Vidare minns jag att jag var YTTERST nära att klara Megaman Wily's revenge men det gick åt helvete sista fasen av sista bossen och sedan gjorde jag aldrig om det.
Edit: Saturn förresten... Där har vi också ett ANTAL spel jag aldrig spelade färdigt. Praktexempel = The Crow: City of Angels. För den som undrar varför så har AVGN gjort en video på det spelet vill jag minnas.
Edit 2:
https://www.youtube.com/watch?v=yVJcaP5lAC8 AVGN-videon.