2007-02-12, 01:27
Medlem
l00zekks avatar
jag tycker serien är bra och jag gillar konceptet med "superhjältar". Har dock problem med att det finns så många trådar(tycker dock inte att någon av trådarna känns ointrssant[möjligtvis polisen när man käbblar med sin fru]). Känns som att det går så långsamt frammåt i varje avsnitt. Kom in i den rätt sen så jag sträcksåg 1-7 och då gick det ju bra. Men nu när man ser ett i veckan går ju handlingen så extremt långsamt framåt. Ingen annan som irriterar sig på det?
Citera
2007-02-12, 11:19
Medlem
tacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
jag tycker serien är bra och jag gillar konceptet med "superhjältar". Har dock problem med att det finns så många trådar(tycker dock inte att någon av trådarna känns ointrssant[möjligtvis polisen när man käbblar med sin fru]). Känns som att det går så långsamt frammåt i varje avsnitt. Kom in i den rätt sen så jag sträcksåg 1-7 och då gick det ju bra. Men nu när man ser ett i veckan går ju handlingen så extremt långsamt framåt. Ingen annan som irriterar sig på det?

jo.. sträckse is the shit
Citera
2007-02-12, 11:56
Bannlyst
Den enda historien som jag tycker är tråkig är Niki/Jessica. Lite schizofreni är ingen superkraft.
Citera
2007-02-12, 12:02
Medlem
Quorthons avatar
Fast det är ju bara en av hennes personligheter som har superkrafter och det är just att hon är jävligt stark.
Citera
2007-02-12, 12:03
Medlem
Carradines avatar
Var det bara jag som såg detta i avsnitt 13:
Citera
2007-02-12, 13:22
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine

Hey! Snyggt! Den missade jag.
Citera
2007-02-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine

nice
Citera
2007-02-13, 16:05
Medlem
S01E15, anyone?! Bara för att PB inte kommer så betyder det inte att Heroes utgår.

Ganska svagt avsnitt dock, det hände ju inget speciellt och jag tyckte inte man fick reda på något nytt.
Citera
2007-02-13, 16:58
Medlem
atoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laine
S01E15, anyone?! Bara för att PB inte kommer så betyder det inte att Heroes utgår.

Ganska svagt avsnitt dock, det hände ju inget speciellt och jag tyckte inte man fick reda på något nytt.

Nä det var ett ganska lamt avsnitt.
Citera
2007-02-13, 17:17
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xama
Den enda historien som jag tycker är tråkig är Niki/Jessica. Lite schizofreni är ingen superkraft.
Nja hon lyckades ju röra på spegeln ifrån motsatt sida när hon bankade på den, inför pilot-avsnittet så var det sagt att hon kunde göra fantastiska saker med speglar.
Vet ej om de väntat med att visa hennes fullständiga krafter eller om de gått över till att hon helt enkelt skall bara vara psycho.
Citera
2007-02-13, 18:57
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp
Nja hon lyckades ju röra på spegeln ifrån motsatt sida när hon bankade på den, inför pilot-avsnittet så var det sagt att hon kunde göra fantastiska saker med speglar.
Vet ej om de väntat med att visa hennes fullständiga krafter eller om de gått över till att hon helt enkelt skall bara vara psycho.
Har ni missat att hon har extrem styrka också? Hon sliter sönder handbojor till höger och vänster och kastar folk över hela rummet...
Citera
2007-02-13, 19:18
Medlem
Har sett två avsnitt av Heroes och jag tycker den serien verkar vara riktigt bra, jag bara måste se till att se heeeeela serien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in