Citat:
Ursprungligen postat av Arg_Rallare
Kan nån redogöra för hur Sylars krafter fungerar?
Jag var inte riktigt med på varför han dödade killen som var telekinetiker i början. Är hans kraft att han absorberar förmågor från dom han dödar månne?
Sylars egna kraft att han kan se hur saker fungerar "what makes them tick". Så när han tar ut folks hjärnor så kan han se hur deras krafter fungerar och använda dom själv.
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Kan inte du ta bort den extremt långa texten du har i "ort", mitt flashscript buggar söner

Vad för script?
Citat:
Ursprungligen postat av Speedy Gonzales
Klart han kunde, var ju haitiern som blockade hans krafter. Nu när han var borta och snackade med Clair så kunde Sylar do as he wanted med sina powers. Iaf min tolkning av det hela.
Men haitiern var inte där när pappan pratade med honom första gången jue.
Och varför använde han inte bara kraften för att ta sig ut? När haitiern och pappan gått?
Killen som han tog kraften från använde kraften på en keramikmugg så tror inte det är att han bara kan använda den på metall. + han sågar itu folks huvudet med tanken och dom är inte av metall.
Och tjejen som kan övertala folk till att göra saker. Sa inte Sylar att det var Chandra Suresh kraft? Nått om "what a wonderful power it is"? Har hon tagit den från Chandra eller nått?