Citat:
Ursprungligen postat av blueprint.
jag har tänkt att "Tracy" är den så kallade döda tvillingen till den "superstarka Niki/Jessica" tjejen. och när de var små så dog "tracy" men kom kanske tillbaka till livet tack vare linderman, vara av att hon glömt bort det och fick ett nytt liv där hon blev "tracy"
eller så dog aldrig "tracy" utan bara blev kinappad lr något sådant, och fick minnesförlust...
och "niki/Jessica tjejen" trodde att systern dog, och tack vare sin kraft utvecklade två personligheter...
TACK äntligen någon som tror som mig.. jag hann eller bara orkade inte skriva det

hehe.. men tack iaf!
Sen det här snacket om hur man dödar claire och hennes förmåga att saker växer ut igen:
Jag tror att man "dödar" dom genom att hugga av huvudet och inte låta dom komma ihop igen.. men det gör bara att dom inte är igång liksom.. typ som att sätta datorn på sleep

Och det var väl under säsong 2 som claire hade någon lektion om saker som växer ut när man hugger av det.. t.ex ödlor får en ny svans!
Det lär bara gälla små saker.. som hennes lilltå.. jag tror att det gäller MAX en arm eller ett ben.. inte att huvudet växer ut om man hugger av det

och Sylar snackar något om att allt ligger i huvudet.. så egentligen borde väl inte ett nytt huvud växa ut utan en ny kropp :P haha
Men jag tror iaf att det bara gäller max hand eller arm som växer ut igen!