2009-02-24, 15:44
Medlem
kompjuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madvillain
Yes! detta är vad man vill se. Bästa avsnittet på länge.

Är det så?
Jag har blivit besviken på slutet så det lovar ju gott
Citera
2009-02-24, 16:18
Medlem
Carleoneyähs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Ingen Claire, o inget bullshitdrama, perfekt heroesavsnitt

Så jävla underbart! Ska fan kolla det direkt.

Edit:
Citera
2009-02-24, 20:25
Medlem
Helt ok avsnitt, kan ju bara hoppas att matt , peter dör i framtiden(dömt att ej hända dock) för mer irriterande personer finns nog inte, förutom claire dock.

Varför kan personerna aldrig bestämma sig för en sak och sluta vela, Nathan hoppar mellan att alla med krafter ska samlas upp men när det kommer till Peter så ska det kramas och låta honom vara..

Vill bara att allt ska eskalera så vi får se ett rejält "krig" mellan de 2 sidorna så det händer något
Citera
2009-02-24, 22:16
Medlem
Giorgis avatar
Bara jag som är lite konfunderad över Peters krafter? Han kunde använda kraften av den sista personen han rörde ju, och den sista kraften han använde var ju frysgrejen, sen dess har han inte träffat Nathan (rört) så hur fan kan han flyga?!
Citera
2009-02-24, 22:23
Medlem
yukikazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Bara jag som är lite konfunderad över Peters krafter? Han kunde använda kraften av den sista personen han rörde ju, och den sista kraften han använde var ju frysgrejen, sen dess har han inte träffat Nathan (rört) så hur fan kan han flyga?!

Han rörde nathan innan han flydde
Citera
2009-02-24, 22:48
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yukikaze
Han rörde nathan innan han flydde

A juste fan, tackar
Citera
2009-02-24, 23:08
Medlem
jahapp, replay på första säsongen. nu ska de väl förhindra att vita huset ska brinner ner till grund.
Citera
2009-02-24, 23:20
Medlem
MagnumSharps avatar
Serien börjar allt mer och mer se ut som OC, de bara står och stampar på samma ställe, de får ta och döda Claire eller Nathan eller någon så att de kommer loss. Eller helt enkelt sluta sätta karaktärerna i samma scenario om och om igen. Mohinder har varit en forskare som jobbat under press från andra två gånger redan, släpp det. Det största problemet är att de flesta karaktärerna bara är irriterande nu vilket är synd, bra karaktärer var en av de bättre grejorna med serien innan i min mening.

Nåväl, det är fortfarande underhållande att se på och större delen av avnsitten denna säsongen har varit bra.
Citera
2009-02-24, 23:24
Medlem
irriterar mig på att trots att dessa personer med förmåga inte utnyttjar det på ett bra sätt, med undantag Sylar. T.ex. på senaste avsnittet kunde inte Matt använda sin förmåga och fånga in alla i en illusion och sen fly sin iväg, nä han var tvungen att bli räddad av Peter. Mohinder var helt patetiskt hade han inte nån spiderman-crossover förmåga?
Citera
2009-02-24, 23:59
Medlem
l00zekks avatar
Fy faan vad serien känns kass nu igen. Dom har verkligen inte lyckats med det nya temat som kändes så lovande. Finns det någon intressant karaktär i serien(utom möjligtvis "The Haitian" och Sylar). Samma ansiktsuttryck och misär hela tiden.
Citera
2009-02-25, 00:28
Medlem
moviemovies avatar
Det var så jävla mycket bättre när Pete hade alla krafter. Då hade han lätt kunnat göra vad han vill med armén som jagar alla heroes.

Man vill ju se lite mer battles. In med Sylar i leken igen. Sylar och Peter med full styrka i en duell mot The Hunter och hans gäng. Sylar är fan den enda som går bärsärk med sin kraft, så det ska va.
Citera
2009-02-25, 07:38
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ångmaskin
irriterar mig på att trots att dessa personer med förmåga inte utnyttjar det på ett bra sätt, med undantag Sylar. T.ex. på senaste avsnittet kunde inte Matt använda sin förmåga och fånga in alla i en illusion och sen fly sin iväg, nä han var tvungen att bli räddad av Peter. Mohinder var helt patetiskt hade han inte nån spiderman-crossover förmåga?

Jag skulle gissa på att det var för många soldater för Matt att fånga, men det hindrade ju honom inte att, tex, ligga under sängen och mindfucka den första som kom in att öppna eld mot sina kamrater. Å andra sidan, det är inte alls säkert att man tänker rationellt under så hård stress.

Nej, Mohinder har bara superstyrka nu. Resten försvann med hans dåliga hy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in