2009-03-24, 20:51
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Vad sägs om att spoilertagga och inte förstöra för folk som inte sett avsnittet än?

Är ju rätt dumt att kolla i tråden samma dag eller dagen efter ett nytt avsnitt om man inte tittat på det själv än. Skyll dig själv
Citera
2009-03-24, 20:53
Medlem
XghostXs avatar
Citat:
Vad sägs om att spoilertagga och inte förstöra för folk som inte sett avsnittet än?

Vad sägs om att inte läsa i tråden om du inte sett senaste avsnittet?
Citera
2009-03-24, 20:54
Medlem
VerbalHolograms avatar
Citat:
Vem fan kollar i denna tråden då man vet att man inte sett det nyaste avsnittet? Skyll dig själv.
Citera
2009-03-24, 20:57
Medlem
moviemovies avatar
Oh jävlar vilket trist avsnitt. Hände det något spännande eller intressant alls. Blev lite kul när Peter kom in i bilden. Avsnitten som Sylar inte är med i är riktigt trista, inte bra. Får väl hoppas att det kan stiga mot slutet av säsongen.
Citera
2009-03-24, 20:57
Medlem
Detta avsnitt började med att huntern hittade puppet man hemma hos sig själv, medans förra jag såg slutade med att han hittade en sylars hare hemma med sylar i andra rummet.
Har jag missat ett helt avsnitt eller saknade något av mina avsnitt lite tid i början/slut?
Citera
2009-03-24, 21:23
Medlem
Yules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koi
Detta avsnitt började med att huntern hittade puppet man hemma hos sig själv, medans förra jag såg slutade med att han hittade en sylars hare hemma med sylar i andra rummet.
Har jag missat ett helt avsnitt eller saknade något av mina avsnitt lite tid i början/slut?

Jag funderade också på det och undrade om inte... Marionettkillen var en present ifrån sylar? Men han skulle väl inte göra sig besväret att skicka ett kort? Och jag ser inegn anledning för honom att hjälpa Danko.
Citera
2009-03-24, 21:54
Medlem
Vilket avsnitt kom ut igår natt? fanken fick ner fel avsnitt flr TL är nere.
Citera
2009-03-24, 21:54
Medlem
SylarQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yule
Och jag ser inegn anledning för honom att hjälpa Danko.

han vet vart alla med krafter finns? kan bli ett redigt smörgåsbord för vår käre Sylar
Citera
2009-03-24, 21:58
Medlem
Citat:

Nu blir jag så satans jävla less på alla dessa gnällfittor som klagar på att man avslöjar saker som hänt i ett avsnitt som FINNS UTE PÅ NÄTET ATT LADDA HEM!! Sluta gnäll för i helvete!! i denna tråd ska ALLA vara medvetna om att man INTE behöver spoilertagga massa skit! .
Citera
2009-03-24, 21:59
Medlem
booreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
I scenen där Tracy har frusit ner sig själv och Danko har skjutit henne i småbitar och man får se Tracy blinka, så rinner det även en tår, vad det nu ska betyda. Hoppas det betyder hejdå till henne iaf.
tror du inte det är en hint att hon kommer tillbaka, att det inte är över
Citera
2009-03-24, 22:55
Medlem
Santa Clauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boored
tror du inte det är en hint att hon kommer tillbaka, att det inte är över

Skulle ju inte förvåna mig om hon "smälter ihop". Men men, det visar sig.
Vi får hoppas på lite mer sylar nästa gång.
Citera
2009-03-24, 23:27
Medlem
Dougs avatar
När Micah ropade på taxin hörde man att pubertetern kommit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in