Citat:
Ursprungligen postat av _adde
det som förvånar mig är hur Nathan kan använda sina krafter i närheten av Haitiern. båda har ju fått sina krafter tillbaka då solförmörkelsen är över och man har ju tidigare fått se att Haitiern inte behöver sitta som en blodigel på en för att man ska tappa sina krafter, utan kan vara flera meter därifrån.
sen tror jag nog att Peter redan har fått tillbaka sina krafter. jag tror att solförmörkelsen ''nollställer'' krafterna. varför han inte kan använda dem är för att Haitiern är närvarande.
säger väl emot mig själv där något men, ja ...
Haitiern kanske kan stänga av och sätta på sin kraft. När han låg knockad av Hiro och Ando och hon snabba bruden kunde sno formeln och springa därifrån.. men sen när han vaknade så kunde dom inte använda.. kanske inte förklarar att han kan sätta på den när han vill men.. jaa...
Sen så i säsong ett så flyger ju Nathan ifrån Noah och Haitiern när dom jagar honom och han flyger ifrån en parkering eller nåt.. han kanske inte visste om Nathans förmåga och då "glömde" sätta på den

Fast.. alla i "the company" vet ju om alla så dom borde ju veta att Nathan kan flyga.. men men
Jooo jag tänkte oxå att dom nollställs.. men då skulle ju inte Syler ha sina krafter kvar.. vilket han ju har!
Och Claire skulle väl kunna känna smärta igen? eller nåt..