2008-12-04, 15:42
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _adde
det som förvånar mig är hur Nathan kan använda sina krafter i närheten av Haitiern. båda har ju fått sina krafter tillbaka då solförmörkelsen är över och man har ju tidigare fått se att Haitiern inte behöver sitta som en blodigel på en för att man ska tappa sina krafter, utan kan vara flera meter därifrån.

sen tror jag nog att Peter redan har fått tillbaka sina krafter. jag tror att solförmörkelsen ''nollställer'' krafterna. varför han inte kan använda dem är för att Haitiern är närvarande.

säger väl emot mig själv där något men, ja ...

Haitiern går ju inte omkring som någon okontrollerbar maskin. Han kan använda eller inte använda sin kraft som han vill.
Citera
2008-12-04, 17:15
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
det som förvånar mig är hur Nathan kan använda sina krafter i närheten av Haitiern. båda har ju fått sina krafter tillbaka då solförmörkelsen är över och man har ju tidigare fått se att Haitiern inte behöver sitta som en blodigel på en för att man ska tappa sina krafter, utan kan vara flera meter därifrån.

sen tror jag nog att Peter redan har fått tillbaka sina krafter. jag tror att solförmörkelsen ''nollställer'' krafterna. varför han inte kan använda dem är för att Haitiern är närvarande.

Haitiern kanske kan stänga av och sätta på sin kraft. När han låg knockad av Hiro och Ando och hon snabba bruden kunde sno formeln och springa därifrån.. men sen när han vaknade så kunde dom inte använda.. kanske inte förklarar att han kan sätta på den när han vill men.. jaa...
Sen så i säsong ett så flyger ju Nathan ifrån Noah och Haitiern när dom jagar honom och han flyger ifrån en parkering eller nåt.. han kanske inte visste om Nathans förmåga och då "glömde" sätta på den
Fast.. alla i "the company" vet ju om alla så dom borde ju veta att Nathan kan flyga.. men men

Jooo jag tänkte oxå att dom nollställs.. men då skulle ju inte Syler ha sina krafter kvar.. vilket han ju har!
Och Claire skulle väl kunna känna smärta igen? eller nåt..
Citera
2008-12-04, 17:16
Medlem
t0t0mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Haitiern går ju inte omkring som någon okontrollerbar maskin. Han kan använda eller inte använda sin kraft som han vill.

Fan jag missade det här innan jag skrev mitt haha
Citera
2008-12-04, 19:25
Medlem
simonvps avatar
Bennet avslöjade vad jag hela tiden hade misstänkt, nämligen att Arthur och Angela endast utnyttjade Sylar som ett vapen. Synd, jag började gilla den nya "omtänksamma" Sylar, men dom i Heroes-crewet insåg nog att den gamle Sylar var mer populär.
Citera
2008-12-04, 19:50
Medlem
KruxaNs avatar
Gillar mer Sylar som god
Sylar och Peter sammarbete hade inte varit helt fel?
Citera
2008-12-04, 19:52
Medlem
KruxaNs avatar
Citat:

Du kan ha rätt om Peter där, han kanske inte vet om att han har sina krafter?
Citera
2008-12-04, 20:16
Medlem
Mr.Deagles avatar
för lite snack om claire, skärpning.
Citera
2008-12-04, 20:40
Medlem
simonvps avatar
Elle står uppskriven på nästa avsnitt så jag tror faktiskt inte hon dog. Förstår dock inte hur hon skulle överlevt Sylars hjärnkirurgi....
Citera
2008-12-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Elle står uppskriven på nästa avsnitt så jag tror faktiskt inte hon dog. Förstår dock inte hur hon skulle överlevt Sylars hjärnkirurgi....

Tragiskgt om hon dog, gillar hennes karaktär skarpt.

Förresten, jag tycker att blir mer och mer förvirrande, känns som att serie skaparna inte riktigt vet hur de vill ha det......och ideèn med den där solförmörkelsen fattar jag inte då alla fick tillbaks sina krafter....ska bli intressant om det kommer påverka i framtiden dock.
Citera
2008-12-04, 23:22
Medlem
l00zekks avatar
Folk verkar kunna ändra sin personlighet 180gradet på ett kick.
Citera
2008-12-04, 23:41
Medlem
Santa Clauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KruxaN
Gillar mer Sylar som god
Sylar och Peter sammarbete hade inte varit helt fel?

Äh, tycker han är riktigt skön som ond. RIKTIGT jävla ond.

Blir ju tråkigt utan någon riktig "bad guy".
Citera
2008-12-05, 00:31
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santa Claus
Äh, tycker han är riktigt skön som ond. RIKTIGT jävla ond.

Blir ju tråkigt utan någon riktig "bad guy".
Så Mr.Petrelli är inte en bad guy i dina ögon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in