2009-11-10, 19:07
Medlem
Gillade verkligen hela episoden med Parkman/Sylar. Tycker dock att det kunde mjölkats i ett avsnitt till innan det som hände i slutet. Låt Parkman tro att han är i kontroll och dedikera nästa avsnitt till att han inser att så inte är fallet. Mycket underhållande hur som helst.
En tanke bara, är det någon annan som tänker att den Sylar som Parkman ser helt är ett påhitt från hans egen sida? Känns ju egentligen som han bara får någon sorts personlighetssplittring. Hans farsa hade väl det draget, han var väl hur paranoid som helst och det vore väl inte otroligt att det personlighetsdraget gått i arv.
Dessutom, det verkar ju inte som om han tagit hela Sylars minne. Han tycks finna sig rätt bra ändå i de flashbacks som blev uppvisade för honom.
Kan det vara så att säsongen slutar med att Parkman stoppar in sitt "förvärrade" minne av Sylar in i Sylarkroppen?
Det kommer ju hursomhelst sluta med en konfrontation mellan Sylar/Parkman och Nathan/Sylar. Kan bli mycket bra.
Citera
2009-11-10, 19:27
Medlem
Citera
2009-11-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Promo för nästa vecka kan ge dig en del svar
Citera
2009-11-10, 19:38
Medlem
Columbias avatar
Tydligen ett all-time low för Heroes vad gäller tittarsiffror i och med detta avsnittet, enligt Wiki.

5,35 miljoner tittare. Att jämföra med peaken, (s02e01) på 16,97 mljoner.

Kanske inte så konstigt med tanke på utvecklingen, men nog förtjänar senaste säsongen mer än så!
Citera
2009-11-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Promo för nästa vecka kan ge dig en del svar

Den gjorde det ja tack
Citera
2009-11-10, 22:18
Medlem
[complex]s avatar
*weeii* Tänkte precis på heroes och ett nytt avsnitt ute. Najs! *gone*
Citera
2009-11-10, 23:17
Medlem
[complex]s avatar
Heroes är alltid bra fan
Men segt att vänta en vecka på ett nytt avsnitt hela tiden..
Kan man inte bara ha resten av säsongen nu.

Sjysst med sylar/parkman. Ska bli intressant att se vad som händer nästa gång..

edit: Promon för nästa vecka.
http://www.youtube.com/watch?v=WpcxlAqkM9k

Visste att det skulle bli just så. Eller tänkte tanken iallafall. The only way.
Senast redigerad av [complex] 2009-11-10 kl. 23:21.
Citera
2009-11-10, 23:55
Medlem
Ralph Wiggums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Och skumt att hans förmåga att se färger va borta. Fattade inte riktigt det där..
Förlorade han kraft av att läka andra eller valde han bara bort den..hmm.
Hur kan du ha missat att Peter bara kan ha en förmåga åt gången nuförtiden? Just nu har han endast förmågan att hela folk.
Citera
2009-11-11, 00:13
Medlem
miaroses avatar
Fan vad kasst att Matt inte kommer dö. Han suger ju.
Citera
2009-11-11, 00:16
Medlem
Knaffells avatar
Jag blir bara mer och mer irriterad på Samuel för varje avsnitt som går. Vet inte varför, men blir bara så frustrerad över inte ha någon jävla aning om vad han håller på med, förutom att han tar in nya medlemmar i "familjen".

Förstår inte vad han tänker göra, vad är det han vill, vad är hans plan ?

Kom igen Heroes-skapare , upplys oss !
Citera
2009-11-11, 01:08
Medlem
snurreboxs avatar
Jag blev så lycklig när Parkman blev skjuten och tänkte äntligen slipper vi hans PK-fasoner! Buuhuu jag kan läsa tankar men jag tänker inte använda dom inte ens för att fånga knarklangare och våldsmän... Han är fan värre än Claire, hon kan man åtminstone njuta av hennes utseende.
Citera
2009-11-11, 02:55
Medlem
Blüchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Jag blev så lycklig när Parkman blev skjuten och tänkte äntligen slipper vi hans PK-fasoner! Buuhuu jag kan läsa tankar men jag tänker inte använda dom inte ens för att fånga knarklangare och våldsmän... Han är fan värre än Claire, hon kan man åtminstone njuta av hennes utseende.

+111111111111111111111 tänkte exakt samma sak..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in