2007-11-07, 11:54
Medlem
Kilroy2s avatar
Alltså, detta blir bara sämre och sämre...
Citera
2007-11-07, 11:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ser du på serien? .

De vill inte döda människor, men de vill hjälpa folk med förmågor att kunna leva ett normalt liv, att Bob ville använda viruset på Matt's pappa var för att han är farlig.

Man såg ju också konsekvenserna av viruset om ingen stoppar det.

Det är väl Adam som är farlig? Var det inte han som "styrde" matts farsa?
Citera
2007-11-07, 12:14
Medlem
hortaxis avatar
Ni ställer så bra frågor så jag vet inte vart jag ska börja hehe. Min teori är iaf att Hiro åker tillbaka i tiden för att rädda sin far och vem är där om inte mr kensei. (adam har väl kanske räknat ut att hiro kommer för att rädda hans far). Sen slåss dom eller nåt, igen. Håller ni med mig i den teorin?

Sen så tror jag inte Adam har några andra krafter förutom läkningskraften, men alla krafter verkar kunna utvecklas så Adam har blivit immun mot åldring. Jag menar han är ju gammal, men han läker ju så det inte syns. Hans organ läker, hans hud, hans muskler osv osv. Han kan inte föråldras helt enkelt.

Nu kommer Peter göra allt för att få tillbaka sin tjej, han sammarbetar säkert med Adam då. Då blir Peter "ond" och slåss kanske mot Hiro och dom andra.

Ska bli väldigt spännande att följa detta.
Citera
2007-11-07, 13:29
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är väl Adam som är farlig? Var det inte han som "styrde" matts farsa?

Båda två är "farliga" i och med att Matt's pappa kan använda sin hjärna som ett vapen så använder Adam honom mot Bob mfl.

Då ville Bob avväpna vapnet så att säga .

Tuff sits för Mohinder föressten undrar vem han kommer att rikta pistolen mot, jag tror att det är han som dödar Bennet!
Citera
2007-11-07, 14:06
Medlem
Alex Gaultieris avatar
Bennet får inte dö. Han är straight up gangsta. Hoppas på att haitiern får Adam att glömma allt han vet. Vore fett.
Citera
2007-11-07, 15:29
Medlem
Power_s avatar
varför är haitiern så fäst vid bennet? följer hans minsta kommando osv
Citera
2007-11-07, 21:36
Medlem
Arbetsfiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
varför är haitiern så fäst vid bennet? följer hans minsta kommando osv

Noah är haiterns mentor.

Jag hoppas inte deras krafter kommer utvecklas så där som i nivåer. Tänker bara på Pokémon och liknande grejer där de utvecklas och får nya krafter. Det var bara Matt som inte visste om att han kunde kontrollera folks mardrömmar
Citera
2007-11-07, 22:40
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsfisken
Noah är haiterns mentor.

Jag hoppas inte deras krafter kommer utvecklas så där som i nivåer. Tänker bara på Pokémon och liknande grejer där de utvecklas och får nya krafter. Det var bara Matt som inte visste om att han kunde kontrollera folks mardrömmar
Haitien hade ju också utvecklat sina krafter till att kunna lokalisera speciella tillfällen i folks minnen, som han kan ta bort. Vet dock inte om alla kan utveckla sina krafter men det verkar ju logiskt.
Citera
2007-11-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frelli
Haitien hade ju också utvecklat sina krafter till att kunna lokalisera speciella tillfällen i folks minnen, som han kan ta bort. Vet dock inte om alla kan utveckla sina krafter men det verkar ju logiskt.

Vissa krafters utveckling kanske är att dom blir kraftigare bara. Som att Nathan kanske kan flyga snabbare/bära med sig mer, som att Adam inte åldras/regenerar snabbare osv.
Citera
2007-11-07, 23:12
Medlem
annsa_85s avatar
Jag har ser den nu, är inne på 2:a säsongen nu
Den är klockren Bästa serien ever!!!!
Citera
2007-11-07, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frelli

det jag tänkte om haitien och att han utveckling: först kunde han ta folks minnen, sen kunde han göra så att "heroes" inte kan använda sina krafter.
Citera
2007-11-07, 23:17
Medlem
Det enda matt kommer behöva göra är att låsa in Adam och Sylar i ett "rum" så kan de kivas bäst det vill.

En sak som jag inte förstod bara, Matts pappa dog eller? Dog han av rummet eller vad hände? Han bara låg där i fosterställning på golvet.

Och varför var Matts pappa tvungen att lura in Matt i ett rum när han bara kunde göra som Matt själv och "önska" in honom, är Matt starkare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in