2007-11-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Claire har väl inte den förmågan?

I vilket fall, något jag inte förstå är, varför Adam sluta åldras i just den åldern. Han lyckades åldra till 30 år, sen dess har han stannat kvar i samma ålder i över 400 år. Huh?

Hans förmåga utvecklades väl som flera andras troligtvis.
Citera
2007-11-22, 10:18
Medlem
Citat:

I vilket fall, något jag inte förstå är, varför Adam sluta åldras i just den åldern. Han lyckades åldra till 30 år, sen dess har han stannat kvar i samma ålder i över 400 år. Huh?

Var det inte så att anledningen till att han var odödlig var att han hade läkt sig själv så många gånger. Kanske var han i den åldern när han läkt så många gånger att kraften utvecklades. Om Claire läker sig själv tillräckligt många gånger nu när hon är tonåring kanske hon alltid kommer vara så ung.
Citera
2007-11-22, 10:23
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:

Vilket öde om Claire skulle sluta åldras som 16 åring, en evighet som tonåring vore inte skoj... (annat än i ens snuskiga fantasi )
Citera
2007-11-22, 10:36
Medlem
~Surfer~s avatar
OMG Vilket j-a avsnitt allstå, jag rös hela 40 min!!!!!
Citera
2007-11-22, 11:29
Medlem
tylerDDDs avatar
Grymt, bästa avsnittet i serien hittils !!!!
Citera
2007-11-22, 11:32
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex Gaultieri
Risken är nog större att någon kidnappat dig, tömt dig på blodet, och sen sålt påsar för 20 miljarder styck. Man hade inte klarat sig i dagens värld med bara en av alla dessa krafter som figurerar i heroes. Kanske med 2.

Noo, hade såklart inte visat det öppet, såfort det handlat om affärer hade det varit på med rånarluvan och handskar. Klart jag hade förblivit anonym. Finns inget "blod-google" som i CSI tack och lov!

Citat:

Ok, Adams dårå, utgick från att de var samma, hittills identiska i alla fall.

Citat:
OMG Vilket j-a avsnitt allstå, jag rös hela 40 min!!!!!

Haha, såg vi på samma avsnitt? Det var helt okej med händelselöst.
Mer Peter och Monroe, gärna haitiern också.
Citera
2007-11-22, 17:24
Medlem
tycker vi borde ha en liten omröstning medans vi väntar på nästa avsnitt. vem tycker ni är snyggast av Clarie och Elle jag själv måste nog säga Elle
Citera
2007-11-22, 18:21
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erka86
tycker vi borde ha en liten omröstning medans vi väntar på nästa avsnitt. vem tycker ni är snyggast av Clarie och Elle jag själv måste nog säga Elle

Även om hon är lite irriterande så måste man nog lägga till Niki/Jessica/Gina i en omröstning men av de två du nämnde så föredrar jag Elle, Claire är lite för oskuldsfull för min smak...
Citera
2007-11-22, 18:39
Medlem
Crossmacks avatar
En fråga, nån som har hört nåt mer om det där med att ha en svensk karaktär med i heroes S03? Ligger det någon sanning i det?
Citera
2007-11-22, 18:39
Medlem
Crossmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erka86

Elle lätt. Hennes karaktär mera min smak
Citera
2007-11-22, 20:33
Medlem
hortaxis avatar
Claire (Hayden) utan tvekan!
Citera
2007-11-22, 20:35
Medlem
l00zekks avatar
copy-cat-negressen
Citera