2007-10-09, 20:38
Medlem
Calaveras avatar
Jag tycker att det var ett bra avsnitt
Inte det bästa men visst drog man lite på smilgroparna...som många andra tycker jag nog atm att Sylars och Peters historier är de intressantaste.
Citera
2007-10-09, 20:41
Medlem
Tebos avatar
Det verkar som Peter gått ner i vikt de senaste åren.
http://www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw
Citera
2007-10-10, 08:33
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitou
såg ju ett halsband med samma kinesiska märke som fanns på korten av Hiros pappa och Peter och Nathans mamma. .

Första gången du lagt märke till den symbolen eller? Den har varit med i olika sammanhang sedan allra första avsnittet.
Citera
2007-10-10, 08:38
Medlem
jag tycker heroes är jättebra! defenetivt en av de bättre serierna som har gått tycker jag
Citera
2007-10-11, 08:44
Medlem
Intressant, tror ni Sylar får tillbaka sina förmågor? Och om han får det, kommer han den här gången att kunna tas ner fortare?
Citera
2007-10-11, 08:47
Medlem
Tror ni att "exploding man" incidenten har uteblev eller är framtiden fortfarande fastställd och peter kommer spränga new york trots allt?
Citera
2007-10-11, 08:52
Medlem
Mambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Tror ni att "exploding man" incidenten har uteblev eller är framtiden fortfarande fastställd och peter kommer spränga new york trots allt?

Peter har redan sprängts vet inte hur du kan ha missat det
Citera
2007-10-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mambo
Peter har redan sprängts vet inte hur du kan ha missat det

vem säger att han inte kan sprängas igen ?

EDIT: kom på en sak, hur lyckades nyhetsmedian missa att en atombomb sprängdes upp i himmlen?
Citera
2007-10-11, 10:28
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
vem säger att han inte kan sprängas igen ?

EDIT: kom på en sak, hur lyckades nyhetsmedian missa att en atombomb sprängdes upp i himmlen?

S02 utspelar sig ju månader efter han sprängts i luften, så förmodligen har media avslutat att rapportera om det.
Citera
2007-10-12, 13:54
Medlem
rauldukes avatar
Sylar lär få sina förmågor tillbaka, varför skulle han annars överlevt ?
Trist dock att Peter är o tråkar med den där tjejen... inte roligt.. Jag saknar killen med skillen :-D
Citera
2007-10-13, 15:45
Medlem
L_a_z_e_rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raulduke
Sylar lär få sina förmågor tillbaka, varför skulle han annars överlevt ?
Trist dock att Peter är o tråkar med den där tjejen... inte roligt.. Jag saknar killen med skillen :-D

Jag gillar däremot det dem gjort med peter att han får gå igenom allt igen och återupptäcka vad han kan
Gillar den miljö dem satt honom i med, skottar/irländare eller vad dem kommer ifrån, gillar det.
Men plocka bort familjen Nikki och Micah blir bara mer irriterad på dem varje gång dem dyker upp. Lyckligtvis så har en av dem försvunnit iaf.
Citera
2007-10-15, 09:45
Medlem
Statics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_a_z_e_r
Jag gillar däremot det dem gjort med peter att han får gå igenom allt igen och återupptäcka vad han kan
Gillar den miljö dem satt honom i med, skottar/irländare eller vad dem kommer ifrån, gillar det.
Men plocka bort familjen Nikki och Micah blir bara mer irriterad på dem varje gång dem dyker upp. Lyckligtvis så har en av dem försvunnit iaf.

tror inte D.L är död.
eftersom peter kunde använda hans krafter fortfarande
"han tar sig ur repen han e bunden i med D.L´s krafter"

Men vad vet jag =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här