2008-10-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Logik och heroes har aldrig gått ihop och ännu mindre i säsong 3 så det är bara att ta det för vad det är.

Nu har dock arthur peters orginal kraft av att sno krafter när man är nära oxo så han är minst sagt farlig. Denna första arthur snodde måste nästan varit mats farsas(läsa tankar skapa tankar)som han sen vände mot honom som fick springa runt och placera en linderman i folks huven som uppdragsgivare. Hur detta gick till från sjukbädden är dock jävligt skumt men det är heroes så sånt är inte så viktigt att få reda på.

Hiro har även han helt tappat greppet och springer bara runt och är jobbig. Ena stunden har han en princip som sekunden senare inte betyder ett skit. Hans "african isac" kommentar var dock lite smårolig när han stunden senare pratar om rasism å gejer. Men det vore väll för enkelt att bara hoppa tillbaks en stund innan formeln blev stulen på hans kontor när man kan teleportera sig runt hela världen i jakt på den

Jojo, nu när han har Peter's kraft så är han farlig. Hur kunde han sno Maurys förmåga när Maury är där med sin förmåga i behåll?

Jag förstår inte varför Knox är i centrum överallt, inklusive i framtiden. Skulle han möta någon med en vettig kraft i en fight, så skulle han ganska lätt förlora. Förstår inte hur han kunde knocka Adam som är odödlig.

Haha, garvade när Hiro sa "African Isaac" och när han gick tillbaka i tiden för att bli slagen med en spade två gånger. Alla Hiro-scener är nästan roliga, gillade när han skulle släppa ut Adam ur graven också : p
Citera
2008-10-21, 18:30
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordvader
Fan vad skumt dock, hade inte Adam sin kraft när han var yngre utseendemässigt? Isåfall, varför stannade hans åldrande vid precis den åldern? Han hade lika gärna kunnat vara ett litet barn, eller en gammal gubbe.

Kan det inte vara så att han upptäckte ju sin kraft vid den åldern han hade sitt nuvarande utseende. Samma sak med Claire, hon upptäckte den vid tonåren och det ser ut som att hon kommer stanna vid just det utseendet.
Alltså att man stannar vid växten när man upptäcker sin kraft och överanvänder den, Vilket båda gjorde.

Men men det vad jag tror iaf.
Citera
2008-10-21, 18:40
Medlem
Mustis avatar
Vill bara påminna alla om att fan nu glömde jag namnet men polisen kan ju mer än att bara läsa tankar! mycket mycket mer!

Sen så skare bli kul å se hur the Hunger som dem kallar det påverkar Peters pappa. Hoppas han får ett helvete! Men jag stör mig iof mer på Peter som ärligt talat suger, han har mycket krafter men typ 30 IQ. Varför förblir han liksom inte osynlig när han ska kasta el grejerna eller läser pappans tankar. fyfan
Citera
2008-10-21, 18:58
Medlem
så peter farsa har fått sylars begär att skära upp huvuden också?

är väl inte svårt att inse att sylar kommer skära upp huvudet på sin farsa och få hans kraft och ge tillbaka peter kraften.

fattar inte riktigt vad heroes håller på med mohinder, att han går och blir en spindel tar orimligheterna till helt nya nivåer...
Citera
2008-10-21, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tiltad
så peter farsa har fått sylars begär att skära upp huvuden också?

är väl inte svårt att inse att sylar kommer skära upp huvudet på sin farsa och få hans kraft och ge tillbaka peter kraften.

fattar inte riktigt vad heroes håller på med mohinder, att han går och blir en spindel tar orimligheterna till helt nya nivåer...
Jag förstår inte varför han blev en spindel. De kunde ha givit honom vilken kraft som helst, och de ger honom den geggigaste.
Citera
2008-10-21, 19:30
Medlem
Cpt.Crunchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pex
Jag förstår inte varför han blev en spindel. De kunde ha givit honom vilken kraft som helst, och de ger honom den geggigaste.

Att han var "geggig" var väl bara för att nåt inte gick som de skulle med experimentet? För först vart han ju bara super stark o.s.v. sen efter ett tag började han mutera. I alla fall så jag fattade de.
Citera
2008-10-21, 19:53
Medlem
KruxaNs avatar
Såg senaste avsnittet nu, slutet fy fan ..
Nu är ju Peter helt ofarlig?, utan krafter o allt ..
Hur ska detta sluta?, längtar redan till nästa vecka!
Citera
2008-10-21, 19:54
Medlem
irrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
Nu har dock arthur peters orginal kraft av att sno krafter när man är nära oxo så han är minst sagt farlig. Denna första arthur snodde måste nästan varit mats farsas(läsa tankar skapa tankar)som han sen vände mot honom som fick springa runt och placera en linderman i folks huven som uppdragsgivare. Hur detta gick till från sjukbädden är dock jävligt skumt men det är heroes så sånt är inte så viktigt att få reda på.

Jag tror att Arthurs ring har något med det hela. Annars kan jag inte förstå varför hans han låg knuten på en egen kudde, så att man så pass tydligt kunde se ringen.
Citera
2008-10-21, 20:02
Medlem
Dreass avatar
Tittade lite på säsong ett häromdagen och märkte hur sjukt mycket bättre säsong ett var än säsong tre! Säsong tre har mest varit rörig, vill ha tillbaka det gamla Heroes!!
Citera
2008-10-21, 20:37
Medlem
Power_s avatar
Jag tror inte Peters pappa fick Peters förmåga att fånga upp andra krafter jag tror han har den kvar.

Citera
2008-10-21, 20:58
Medlem
Cement112s avatar
Grymt avsnitt!

Någon som lade märke till hemsidan på visitkorten?

http://pinehearstresearch.com/ samma logga och allt.

Men Eric Doyle har ju nästan den coolaste förmågan tycker jag.
Citera
2008-10-21, 21:25
Medlem
Goldenmonkeys avatar
Vilket otroligt häftigt avsnitt som kom idag. Fast jag hoppas att Peter får tillbaka sina krafter och att Claire lär sig att slåss, det lär behövas om det finns folk som Mr. Petrelli ute och roar sig. Längtar till nästa avsnitt oerhört mycket, jag har sådan tur- jag får se det i USA/Hawaii/San Francisco.

Vad är det för superkraft Mohinder har, och tror ni att hans tillfångnatagna klarar sig? Byter Daphne sida och blir hon kär i Matt?

PS: Afrikanen är sjukt cool.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in