Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
Tjena grabbar
har alltid haft problem med finnar sen min tonnår. har inte värsta kan jag säga direkt men jag har medel mycket. ansiktet, ryggen.
av kuren har jag fått lite utslag (finnar) på armarna små irriterande småttingar samt lite på magen. inte det jag tänker på först då de e skitsamma för jag var beredd från början på att få finnar när jag börja kura men jag tänker mest på ansiktet.
vet att de finns många biverkningar med Roacuttane. men de e skitsamma får leva med dem nu under tiden jag kör på Roacuttane.
skulle vilja höra från folk som använt det hur är det funkar det och kommer finnarna tillbaka?
priset är inte så billigt heller kan fixa för 10kr för 20mg. från en kompis.
vad tycker ni är de värt allt besvärr eller? tänkte starta en kur när som helst vet inte hur länge man ska köra men tror jag har hört att en kur är 3 månader.
om jag startar accutane kuren nu kommer den försämra mycket av tillväxten när jag kurar m.m.m?
Tacksam för alla svar som är OnToppic.
Mvh Pancamo

Nu har jag ju inte "kört" accutan, utan jag är inne i en Kur. 3: veckan tror ja ungifär.
jag gör inga Läkartester, ligger på 40mg ED. Bivärkningar hittills; Jä*** Torra läppar, fick typ på en gång, Dock så börjar de gå över nu, nu är dom bara torra ;P. sen, undrar jag;
Kan man få lägt/Högt blodtryck? Isåfall hade jag missat dt, för jag tycker att jag blir så jävla yr när jag reser mig för fort osv, jag har Normalt lite lågt blodtryck. sen lite flaga bara, men typ bara Finnarna som "flagar" bort.
Jag har märkt lite resultat redan, och kmr fortsätta tills allt är borta, + lite till på Lågdos.
Ps; Fick mina för 7:50/styck
MVH//uKK