• 1
  • 2
2006-09-26, 23:03
Medlem
Tjena grabbar

har alltid haft problem med finnar sen min tonnår. har inte värsta kan jag säga direkt men jag har medel mycket. ansiktet, ryggen.
av kuren har jag fått lite utslag (finnar) på armarna små irriterande småttingar samt lite på magen. inte det jag tänker på först då de e skitsamma för jag var beredd från början på att få finnar när jag börja kura men jag tänker mest på ansiktet.

vet att de finns många biverkningar med Roacuttane. men de e skitsamma får leva med dem nu under tiden jag kör på Roacuttane.

skulle vilja höra från folk som använt det hur är det funkar det och kommer finnarna tillbaka?

priset är inte så billigt heller kan fixa för 10kr för 20mg. från en kompis.

vad tycker ni är de värt allt besvärr eller? tänkte starta en kur när som helst vet inte hur länge man ska köra men tror jag har hört att en kur är 3 månader.

om jag startar accutane kuren nu kommer den försämra mycket av tillväxten när jag kurar m.m.m?

Tacksam för alla svar som är OnToppic.

Mvh Pancamo
Citera
2006-09-26, 23:13
Medlem
talenteds avatar
Tjena,

Jag använde roaccutan för några år sedan (tonårsfinnarna som skulle väck).
Det fungerade klockrent, och jag har inte fått mer än någon enstaka finne sedan dess. Biverkningarna av preparatet var inte att leka med, kan jag säga. Lederna torkas ut, och man sträcker sej otroligt lätt. Slemhinnorna torkar ut nåt överjävligt, vilket innebär spruckna läppar och näsblod. Detta var bagateller för mej, eftersom jag var beredd att betala vad som helst för att bli av med finnarna.

Dessutom var jag tvungen att gå på regelbundna tester hos läkare, för att kolla levervärden etc.

Preparatet funkar! Men inte på alla människor.. (därav testerna)
Jag skulle akta mej för att köpa detta utan läkares föreskrift. Fan, det är ju några som kolat av det, ändå.. Be careful.
Citera
2006-09-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talented
Tjena,

Jag använde roaccutan för några år sedan (tonårsfinnarna som skulle väck).
Det fungerade klockrent, och jag har inte fått mer än någon enstaka finne sedan dess. Biverkningarna av preparatet var inte att leka med, kan jag säga. Lederna torkas ut, och man sträcker sej otroligt lätt. Slemhinnorna torkar ut nåt överjävligt, vilket innebär spruckna läppar och näsblod. Detta var bagateller för mej, eftersom jag var beredd att betala vad som helst för att bli av med finnarna.

Dessutom var jag tvungen att gå på regelbundna tester hos läkare, för att kolla levervärden etc.

Preparatet funkar! Men inte på alla människor.. (därav testerna)
Jag skulle akta mej för att köpa detta utan läkares föreskrift. Fan, det är ju några som kolat av det, ändå.. Be careful.

Tjena

tack för svaret mannen.... låter riktigt bra... =)
hoppas de blir lika bra för mig då bara. jag bryr mig inte heller om biverkningar då jag skulle kunna betala samma som du sa allt för att bli av med dem.
jag köper dem av en trovärdig källa. ingen fara. tänkte ligga på 60mg ED är de bra tycker du/ni?

hur är de när man kurar blir de fucked upp eller?
Citera
2006-09-27, 00:01
Medlem
Roaccutan är inget att leka med...

Psyksjuk av acne medicin
Diverse bieffekter
Wikipedia

Känns som att kura samtidigt som Roaccutan finns i ditt system inte är den bästa idén!
Citera
2006-09-27, 01:10
Medlem
Okej Pancamo, jag måste skriva några rader... jag vet att det är ditt beslut att köra steroider. Men ser du inte själv att det bara blir värre och värre? I början sa du att du skulle köra EN kur... det blev inte så.

Och herregud, du är 21 år! Sabba inte din kropp för all framtid! Du har ju en bra fysik och vältränad kropp redan! Du säger att du skiter i biverkningar... det kommer att stå dig dyrt till slut.
Citera
2006-09-27, 03:08
Medlem
Skippa Roaccutan, kör tetralysal istället. Kurade i somras o fick massa finnar, nu kör jag på tetralysal o finnarna e nästan borta. Peace!!
Citera
2006-09-27, 05:58
Medlem
köp b5 istället fungerar oxå
Citera
2006-09-27, 06:48
Medlem
håll dig borta ifrån skiten, roa e farligt som fan.
Citera
2006-09-27, 07:59
Medlem
prologs avatar
Stop!

Du får absolut inte ta AAS samtidigt med Roacuttane, det är riktigt lever toxiskt. När man äter Roacuttane går man till läkaren varje månad för lever kontroll och det brukar inte se bra ut, levervärderna stiger rejält, det är ju inte ens tillåtet med alkohol samtidigt för att levern ska inte kollapsa.

Kontakta en hudläkare så du får rätt dos och då betalar du max 1800kr, högkostnadskydd betalar resten, en behandling brukar kosta mellan 15 000-20 000 kr( 6 mån).
Citera
2006-09-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolog
Stop!

Du får absolut inte ta AAS samtidigt med Roacuttane, det är riktigt lever toxiskt. När man äter Roacuttane går man till läkaren varje månad för lever kontroll och det brukar inte se bra ut, levervärderna stiger rejält, det är ju inte ens tillåtet med alkohol samtidigt för att levern ska inte kollapsa.

Kontakta en hudläkare så du får rätt dos och då betalar du max 1800kr, högkostnadskydd betalar resten, en behandling brukar kosta mellan 15 000-20 000 kr( 6 mån).

Låt honom testa och i syfte att vara pilottestare för oss andra på D&D!

Vill gärna ha en utförlig kurrapport Pancamo!!
Citera
2006-09-29, 20:01
Medlem
Ukklenitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancamo
Tjena grabbar

har alltid haft problem med finnar sen min tonnår. har inte värsta kan jag säga direkt men jag har medel mycket. ansiktet, ryggen.
av kuren har jag fått lite utslag (finnar) på armarna små irriterande småttingar samt lite på magen. inte det jag tänker på först då de e skitsamma för jag var beredd från början på att få finnar när jag börja kura men jag tänker mest på ansiktet.

vet att de finns många biverkningar med Roacuttane. men de e skitsamma får leva med dem nu under tiden jag kör på Roacuttane.

skulle vilja höra från folk som använt det hur är det funkar det och kommer finnarna tillbaka?

priset är inte så billigt heller kan fixa för 10kr för 20mg. från en kompis.

vad tycker ni är de värt allt besvärr eller? tänkte starta en kur när som helst vet inte hur länge man ska köra men tror jag har hört att en kur är 3 månader.

om jag startar accutane kuren nu kommer den försämra mycket av tillväxten när jag kurar m.m.m?

Tacksam för alla svar som är OnToppic.

Mvh Pancamo
Nu har jag ju inte "kört" accutan, utan jag är inne i en Kur. 3: veckan tror ja ungifär.

jag gör inga Läkartester, ligger på 40mg ED. Bivärkningar hittills; Jä*** Torra läppar, fick typ på en gång, Dock så börjar de gå över nu, nu är dom bara torra ;P. sen, undrar jag; Kan man få lägt/Högt blodtryck? Isåfall hade jag missat dt, för jag tycker att jag blir så jävla yr när jag reser mig för fort osv, jag har Normalt lite lågt blodtryck. sen lite flaga bara, men typ bara Finnarna som "flagar" bort.

Jag har märkt lite resultat redan, och kmr fortsätta tills allt är borta, + lite till på Lågdos.

Ps; Fick mina för 7:50/styck

MVH//uKK
Citera
2006-10-13, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukklenitrat
Nu har jag ju inte "kört" accutan, utan jag är inne i en Kur. 3: veckan tror ja ungifär.

jag gör inga Läkartester, ligger på 40mg ED. Bivärkningar hittills; Jä*** Torra läppar, fick typ på en gång, Dock så börjar de gå över nu, nu är dom bara torra ;P. sen, undrar jag; Kan man få lägt/Högt blodtryck? Isåfall hade jag missat dt, för jag tycker att jag blir så jävla yr när jag reser mig för fort osv, jag har Normalt lite lågt blodtryck. sen lite flaga bara, men typ bara Finnarna som "flagar" bort.

Jag har märkt lite resultat redan, och kmr fortsätta tills allt är borta, + lite till på Lågdos.

Ps; Fick mina för 7:50/styck

MVH//uKK

Tjena mannen

ser att de går bra för dig tänkte också börja med roacuttane snart men vill veta hur länge man ska köra en kur. eller beror de på helt olika eller?'

ha de fint
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in