Jag har haft samma problem med acne för några år sen, har käkat doxyferm och tetralysal, samt fått en massa krämer o skit, bäst hjälpte tetralysalen, roaccutan är värre än aas för levern, därför behövs de ständiga kontrollerna på blodvärdena, och om ni ska käka acnemedicin så ska dom helst käkas under höst/vinter pga huden blir ljuskänslig pga medicinen, exem och skit kan uppstå.
Det jag kan rekommendera är tetraysal 2 ggr dagligen, en på morgonen och en på kvällen före du sover ( OBS inte på tom mage, och inga mjölkprodukter ska drickas samtidigt! tar du den på tom mage kan du börja kräkas som en gnu ), kör även differin som du smörjer in problemområden med, på morgonen, sedan kör du basiron på kvällen före du ska slagga ( obs det skitet bleker färgade textilier ) så fixa påslakan / lakan och örngott som helst är vitt. Eller något du inte är försiktig med, tvätta även händer NOGA efter du användt det så du inte bleker handdukarna eller liknande!
Jag hade det på ryggen / axlarna så jag sov alltid med en t-shirt så jag inte blekte ner sängen :P nu har jag stora ärr på både rygg och bringa men det försvinner allt eftersom nu... Brudarna gillar en fortfarande
Tänkte det kunde vara bra att dela med sig utav sin erfarenhet