2007-06-13, 17:05
Medlem
Kul att Janec själv (om det är han) bumpar upp tråden själv. Flera klockrena exempel finns på att tråden blir ännu mer intressant och att "objekten" i tråden blir allt mer förlöjligande. Max Lönner, Louise Edmans bror, Telia-tjejen, Akol-Erwik. Listan kan göras längre...

OnT: Janec, Keep on rockin!
Citera
2007-06-13, 18:07
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Kul att Janec själv (om det är han) bumpar upp tråden själv. Flera klockrena exempel finns på att tråden blir ännu mer intressant och att "objekten" i tråden blir allt mer förlöjligande. Max Lönner, Louise Edmans bror, Telia-tjejen, Akol-Erwik. Listan kan göras längre...

OnT: Janec, Keep on rockin!
En sak är i alla fall "in charachter" med Janec-sykofanten, och det är användarnamnet. Jack Ryan är väl en regeringsagent? Och Janec har ju en förkärlek till att vilja gå klädd i FBI kläder; sa ja, man vet aldrig .

Kanske "Janec" kan reda ut några av de frågetecken som jag framställde till honom, om han kan, för han *är* väl den "riktige" Janec?
Citera
2007-06-13, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
En sak är i alla fall "in charachter" med Janec-sykofanten, och det är användarnamnet. Jack Ryan är väl en regeringsagent? Och Janec har ju en förkärlek till att vilja gå klädd i FBI kläder; sa ja, man vet aldrig .

Kanske "Janec" kan reda ut några av de frågetecken som jag framställde till honom, om han kan, för han *är* väl den "riktige" Janec?

Instämmer, användarnamnet ser jag som ett bevis på att det är den äkta Janec.

Men... du har ju själv ett användarnamn som är baserat på myndighetsutövande? Om Janec går klädd i FBI-kostymer, går du då barfota i loafers, rosa kostymer och solbrillor?
Citera
2007-06-13, 23:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Instämmer, användarnamnet ser jag som ett bevis på att det är den äkta Janec.

Men... du har ju själv ett användarnamn som är baserat på myndighetsutövande? Om Janec går klädd i FBI-kostymer, går du då barfota i loafers, rosa kostymer och solbrillor?
LOL you wish! Ska man hårddra det så var väl pyramidbyggare och någon slags samhällsbärare i den forna tiden, eller? Janec går dock inte så mycket klädd i kosymer som i regelrätta uniformer. Lite mysko att han tillåts göra det, att han inte då haffas för falsk ingivelse eller vad det nu kallas.
Citera
2007-06-14, 20:42
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Hörni, märk väl att JACK RYAN/"Janec" inte varit online sen han skrev i tråden och skämde ut sig. Hmmm.... mystiskt....
Citera
2007-06-14, 21:03
Medlem
Citat:
Hörni, märk väl att JACK RYAN/"Janec" inte varit online sen han skrev i tråden och skämde ut sig. Hmmm.... mystiskt....
Antingen tränar han in nya försök att "illustrera" Chuck Norris eller så har han insett sitt eget bästa.
Citera
2007-06-14, 21:17
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Antingen tränar han in nya försök att "illustrera" Chuck Norris eller så har han insett sitt eget bästa.
Trodde han försökte "greppa" Chuck Norris...utan någon egentlig baktanke....

Kom ihåg att han är "FBI agent", han kanske har gått "undercover". Vem vet? Kanske han snart dyker upp i mörka solglasögon och försöker sig på en rap-version av "Regn hos Mig" när du minst anar det.
Citera
2007-06-15, 22:38
Bannlyst
Citat:
LOL you wish! Ska man hårddra det så var väl pyramidbyggare och någon slags samhällsbärare i den forna tiden, eller? Janec går dock inte så mycket klädd i kosymer som i regelrätta uniformer. Lite mysko att han tillåts göra det, att han inte då haffas för falsk ingivelse eller vad det nu kallas.

Hehe, ja typ. Jag är ju självklart med i Illuminati också, så förutom att bygga pyramider så använder jag dem som hemliga symboler. Allseende ögat och den skiten... så klart.

Hade nog varit värre för Janec om det hade varit svenska kostymer, när det är amerikanska highway patrol-uniformer man går klädd i kommer man undan.

Från det ena till det tredje, borde inte Janec satsa på väktaryrket? Enbart känslan av att dra på sig en securitasuniform borde vara lön för mödan...
Citera
2007-06-15, 23:10
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramidbyggaren
Från det ena till det tredje, borde inte Janec satsa på väktaryrket? Enbart känslan av att dra på sig en securitasuniform borde vara lön för mödan...
Eller kanske inte... Om du såg "Moviestar" så minns du attnär han skulle spela in "ungdomsscenen" på toan så fick han stå på en låda för att ens kunna synas i kameran, så en liten knatt i hans storlek åväcker nog ingen större fruktan.
Citera
2007-07-14, 17:17
Medlem
Matt Damons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JACK RYAN
4.OCH SEN KAN JAG BARA TALA OM ATT DET ÄR EN VÄLDIG SKILLNAD PÅ ATT STÅ FRAMFÖR ETT MINDRE ANTAL PERSONER ÄN ATT STÅ FRAMFÖR ALLA TV TITTARE UTAN ATT BLI NERVÖS. (ETT GOTT RÅD TILL ALLA PRÖVA OCH SE HUR LÄTT DET ÄR ANNARS SNACKA INTE OM NÅGOT NI INTE KAN)janec_friberg@hotmail.com

Ja, jo, det är ju sant. Men jag har då fan ALDRIG sett dig nervösare än när du spelade inför oss på dina första dagar på High Chaparral. Och då var vi...vadå, 20 pers? Din Moviestar-stamning och intilligande nervositet.... Haha, det går inte att jämföra med när du nervöst skulle sparka någon av rånarna i ett "stunt" (det vill säga att ni hade slut på ammunition)....shit, alltså. Jag och polarna höll på att dö av garv uppe i tåget.
Citera
2007-07-14, 17:50
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matt Damon
Ja, jo, det är ju sant. Men jag har då fan ALDRIG sett dig nervösare än när du spelade inför oss på dina första dagar på High Chaparral. Och då var vi...vadå, 20 pers? Din Moviestar-stamning och intilligande nervositet.... Haha, det går inte att jämföra med när du nervöst skulle sparka någon av rånarna i ett "stunt" (det vill säga att ni hade slut på ammunition)....shit, alltså. Jag och polarna höll på att dö av garv uppe i tåget.
Det där låter som en rolig anektot! Kan du förtälja historien?
Citera
2007-07-14, 21:23
Medlem
Matt Damons avatar
Klart jag kan!

Sista tågrånet en av dagarna på försäsongen 2003 (många nya det här året, så deras skills som rånare var lite... sådär). Vi som jobbat inne i HC centrum sitter (som alltid) med på sista tåget, och rånarna och sherifferna drar igång med allt, helt som vanligt. När shootouten (den del där sherifferna skjuter ihjäl rånarna) börjar, så får ALLA slut på ammunition, och det är en rånare kvar.

Janec, som är närmast, springer fram för att klocka honom "fysiskt" snarare än att skjuta (det är inte riktigt läge att ladda om mitt i fighten), och rånaren som verkar vara helt med på vad som händer (och dessutom ligger ner) förbereder sig på att ta en spark i bröstet eller whatever, och janec sparkar minst en meter framför honom. Rånarn reagerar väl ung. som han tänkt och däckar av den TOTALA missen.

Janec försöker snabbt förklara sig med, "fan vilken spark, det känns ända upp i höften" (lägg till åttiosex "öhhh...ehh" samt flackande blick så får ni en någorlunda ok bild av hur det faktiskt var) och jag och polarna i tåget DÖR av garv, det var ta mig fan det LÖJLIGASTE försök till improvisationsteater jag NÅGONSIN sett, och då har jag ändå varit med om en del på just den fronten...

Inte mycket till historia, kanske... :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in