2007-07-14, 22:38
Moderator
Humbugs avatar
Intressant tråd. Hur vore det med lite mer filmer. Nån som lyckats skaka fram dokumentären han medverkade i? Minns att jag såg den och Janec är dem enda jag minns därifrån...
Citera
2007-07-15, 01:33
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matt Damon
Klart jag kan!

Sista tågrånet en av dagarna på försäsongen 2003 (många nya det här året, så deras skills som rånare var lite... sådär). Vi som jobbat inne i HC centrum sitter (som alltid) med på sista tåget, och rånarna och sherifferna drar igång med allt, helt som vanligt. När shootouten (den del där sherifferna skjuter ihjäl rånarna) börjar, så får ALLA slut på ammunition, och det är en rånare kvar.

Janec, som är närmast, springer fram för att klocka honom "fysiskt" snarare än att skjuta (det är inte riktigt läge att ladda om mitt i fighten), och rånaren som verkar vara helt med på vad som händer (och dessutom ligger ner) förbereder sig på att ta en spark i bröstet eller whatever, och janec sparkar minst en meter framför honom. Rånarn reagerar väl ung. som han tänkt och däckar av den TOTALA missen.

Janec försöker snabbt förklara sig med, "fan vilken spark, det känns ända upp i höften" (lägg till åttiosex "öhhh...ehh" samt flackande blick så får ni en någorlunda ok bild av hur det faktiskt var) och jag och polarna i tåget DÖR av garv, det var ta mig fan det LÖJLIGASTE försök till improvisationsteater jag NÅGONSIN sett, och då har jag ändå varit med om en del på just den fronten...

Inte mycket till historia, kanske... :P
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x 100

Guld!

Skrattade inte publiken också? Kommenterade "rånaren" Janecs agerande efteråt?
Citera
2007-08-09, 01:13
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Någon som vet vad som hänt med Janes? Eller kanske till och med snackat med honom via MSN? Så Matt, fins det något mer att säga om vår gode vän?
Citera
2007-08-23, 22:36
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Nu ser jag att vår gode vän t.o.m. fått en gen fan-klubb på Facebook! GO JANEC!! Hela 12 st medlemmar hittills! Starkt jobbat av allas vår idol!
Citera
2007-09-05, 20:06
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Nu har idol kört igång ialla fall Får vi hoppas att Janec gör ett cameoframträdande det här åter igen?

Vi minns bara förra årets "Regn hos mig" !!!!!!!!!
Citera
2007-10-17, 17:03
Bannlyst
Någon som sett det här stolpskotet på "TV om TV"? Det är på ikväll på TV400. Fatta att snubben har sin egen (anti)fanklubb på Facebook!
Citera
2007-11-13, 10:47
Medlem
Nailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzo
Någon som sett det här stolpskotet på "TV om TV"? Det är på ikväll på TV400. Fatta att snubben har sin egen (anti)fanklubb på Facebook!

Jomen, han är en väldigt skarp skjutjärnsreporter...
Citera
2007-11-19, 12:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nails
Jomen, han är en väldigt skarp skjutjärnsreporter...
Skjutjärn ja... apropå det så är han VERKLIGEN ingen bra skjutjärnssheriff Ungefär så långt från Chuck Norris man bara kan komma! Döm själv: http://www.youtube.com/watch?v=DKJSipECPK4
Citera
2007-11-21, 00:13
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Janecs Idol

Helt apropå Chucken, Janecs Idol (observera ordvitsen ) så finns ett lustigt klipp här där en Amerikansk senator framför vissa "Chuck-fakta" samtidigt som Chucken själv ger klippet sitt "Chuck seal of approval".

http://www.youtube.com/watch?v=EjYv2YW6azE

Får man man gissa att Janecs anförande i "Moviestar" INTE fick ett sådant godkännande?

Apropå "Chuck-fakta" så föreslår jag att vi inte är sämre än Mick Huckabee och framför lite "Janec-fakta" istället. Vad sägs om den här:

Under Janecs skägg finns ingen haka, utan bara en massa undangömda "Ehh...Öhh" ord som väntar på att hoppa fram.

Eller den här:

Kostymavdelningen försökte hitta en uniform som fick Janec att se tuff ut inför hans nästa framträdande i TV om TV, men de lyckades inte.
Citera
2007-11-21, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
[/i]

Eller den här:

Kostymavdelningen försökte hitta en uniform som fick Janec att se tuff ut inför hans nästa framträdande i TV om TV, men de lyckades inte.

Nu har jag läst din tråd.
Det är i stort sett bara du som postar, Sonny.
Det är knappast en fördel i resonemanget huruvida man skall ta dig på allvar.
Således finns två tolkningsmöjligheter.
1 Janec slog dig på lekis och du är en tönt/stalker.
2 Du är Janec och postar om dig själv.
Citera
2007-11-21, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Tycker jag inte... Janec verkar vara en helskön snubbe som förtjänar mer uppmärksamhet. Har du inget att tillföra tycker jag du håller käften, alternativt fortsätter på Sonny spår med fler Chuck Norris liknelser!

Ps: Jag trodde det var fastställt att "JACK RYAN" var Janec? Snubben har ju bara postat ett enda inlägg... och det var i självförsvarssyfte Ds:
Citera
2007-11-25, 01:20
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boney M
Skulle nästan kunna påstå samma sak själv, är DU Janec, eller varthän kommer ditt försvar av honom?

I vilket fall om helst så var det sista delen av "TV om TV" nu i onsdags (hoppas på en ny säsong"). Förresten, var det någon som såg inslaget med Kjell-Henry Dahlberg?? Fy fasen alltså, jag vet ärligt talat inte vem som var värst av dem, Janec i läder-cowboy utstyrsel, eller Kjell-Henry som jultomte. Tycker uppriktigt sagt synd om gästen (pappa "Svensson Svensson"). Hoppas han tog duktigt betalt för att ställa upp på skiten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in