2007-04-10, 00:57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
Programledaren Christian frågade Kjell-Henry om han brukade ringa in till sådanna där ordprogram. Då svarade Kjell-Henry att han brukade göra det men han ville helst inte komma fram. Han var rädd att få sportfrågor, han ville hellre ha frågor om t.ex. "Vad ingår i basilika"
Sen började dom driva lite med honom och fråga b.la. vad som ingår i en riktigt bra basilika. Riktigt kul var det, sen stod Janec i bakgrunden och skrattade. Då frågade programmledaren vad han skrattade åt. Lite svårt att förklara i ord. Hela situationen som var rolig.
Hee hee... lustigt i så fall att Janec för en gångs skull faktiskt hittat någon mer löjeväckande än honom själv, vilket slutgiltigen bevisas av det faktum att t.o.m. Janec skrattar åt denne person. Annars är det väl mest åt Janec folk skrattar samtidigt som han tar sig själv på vääääldigt stort allvar...

Men varför ringer Kjell-Henry in till sådana program om han inte vill komma fram? Låter urbota skumt...

Jag såg dock en sekvens där Kjell-Henry och den andre snubben envisades med att prata om någonting så banalt som vilken chocklad de skulle äta ur asken, varpå jag snabt insåg vilka värdelösa gäster de hade inför sista programmet. Och Kjell-Henrys "försvarstal" sen då! Han agerade ju nästan försvarsadvokat åt den andre snubben när han skämtsamt sa att folk retade honom med diverse invektiv som "bög" osv vilket han inte var, men som Kjell-Henry minsann var, vilket han basunerade ut... Jaaa... låg och tråkig nivå låg debatten på i alla fall...
Citera
2007-04-10, 14:55
Medlem
Janec jobbar med airbrushtatueringar på Heron City. Har själv jobbat med honom, han är underhållande :P
Citera
2007-04-10, 21:44
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behrens
Janec jobbar med airbrushtatueringar på Heron City. Har själv jobbat med honom, han är underhållande :P
Jaså? Berätta mer!!!!! Vad har du för stoff om Janec? Vi VILL höra....
Citera
2007-04-11, 16:26
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Han gillar visst vapen också (inte så överraskande iof). Man kan visst maila honom också: http://hem2.passagen.se/mrblack/singel.htm
Citera
2007-04-11, 21:43
Medlem
koffeinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Helt apropå, här har ni det odödliga klippet från Moviestar som sammanfattar hela Janecs personlighet, ifall någon missat det: http://www.youtube.com/watch?v=DKJSipECPK4

Enjoy!
Störtskönt efterblivet! Har sett när han sidekickar på "TV om TV" på TV400, vilken jävla lirare...
Citera
2007-04-15, 19:52
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffeinist
Störtskönt efterblivet! Har sett när han sidekickar på "TV om TV" på TV400, vilken jävla lirare...
Ja verkligen, HA HA HA.... Visst är Sverige ett fritt land, men är Janec ett "Fritt berg"? HA HA HA HA
Citera
2007-05-12, 19:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Jag ratistade just Janec brosa (Tomas) och morsa (Carina), och de tjänar visst väldigt bra, brosan får typ 18.000 mån, och morsan får ca 34.500 mån, medan Janec enbart får 64 spänn i månaden!

Är det ett rimligt antagande att Janec lever på sin familj? Att han tycker de tjänar så bra att han bara kan sjunga på Idol auditions osv istället för att tjäna in eget?

BTW: Idag var det visst Idol audition i Stockholm så jag hoppas verkligen att Janec var där i kön!
Citera
2007-06-07, 01:34
Medlem
Sanningen Bakom LÖgnen

FÖRST O FRÄMST VILL JAG BARA SÄGA TILL ALLA SOM SPIDER LÖGNER ATT TA REDA PÅ RIKTIGA FAKTA INNAN NI SKRIVER NÅGOT OCH INTE SKIT SNACK ALLT SOM STÅR HÄR ÄR MER ELLER MINDRE LÖGN OCH OSANNING OM NI VILL VETA NÅGOT FRÅGA MIG DIREKT I STÄLLET SÅ FÅR NI SANNINGEN OM ALLT NI VILL VETA .

OK HÄR KOMMER NÅGRA SANNINGAR.

1.JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG ÄR BRA PÅ DET JAG GÖR MEN DÄREMOT TYCKER JAG DET ÄR KUL ATT PROVA DET MESTA SOM T EX DET JAG HAR GJORT I TV

2.OCH FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR ATT NI BLIR LURADE AV DET NI SER PÅ TV SÅ KAN JAG BARA SÄGA AV ERFARENHET ATT ALLT SOM NI SETT ÄR MER ELLER MINDRE ARRANGERAT AV PRODUKTIONSTEAMET SÅ DET SÅ.

3.JAG TYCKER ATT VARJE MÄNNISKA MÅSTE KUNNA DRIVA MED SIG SJÄLV OCH INTE TA SIG SJÄLV PÅ SÅ STORT ALVAR O JAG ÄR LESSEN OM FOLK TROR DET PÅ FULLASTE ALVAR

4.OCH SEN KAN JAG BARA TALA OM ATT DET ÄR EN VÄLDIG SKILLNAD PÅ ATT STÅ FRAMFÖR ETT MINDRE ANTAL PERSONER ÄN ATT STÅ FRAMFÖR ALLA TV TITTARE UTAN ATT BLI NERVÖS. (ETT GOTT RÅD TILL ALLA PRÖVA OCH SE HUR LÄTT DET ÄR ANNARS SNACKA INTE OM NÅGOT NI INTE KAN)

SÅ FÖR ALLA SOM HAR FRÅGOR SÅ ÄR NI VÄLKOMNA ATT HÖRA AV ER TILL MIG PÅ MIN MSN
janec_friberg@hotmail.com
Citera
2007-06-07, 20:28
Medlem
Dragonauts avatar
HAHAHA!!! Priceless=)
Citera
2007-06-08, 02:19
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JACK RYAN
FÖRST O FRÄMST VILL JAG BARA SÄGA TILL ALLA SOM SPIDER LÖGNER ATT TA REDA PÅ RIKTIGA FAKTA INNAN NI SKRIVER NÅGOT OCH INTE SKIT SNACK ALLT SOM STÅR HÄR ÄR MER ELLER MINDRE LÖGN OCH OSANNING OM NI VILL VETA NÅGOT FRÅGA MIG DIREKT I STÄLLET SÅ FÅR NI SANNINGEN OM ALLT NI VILL VETA .

OK HÄR KOMMER NÅGRA SANNINGAR.

1.JAG HAR ALDRIG SAGT ATT JAG ÄR BRA PÅ DET JAG GÖR MEN DÄREMOT TYCKER JAG DET ÄR KUL ATT PROVA DET MESTA SOM T EX DET JAG HAR GJORT I TV

2.OCH FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR ATT NI BLIR LURADE AV DET NI SER PÅ TV SÅ KAN JAG BARA SÄGA AV ERFARENHET ATT ALLT SOM NI SETT ÄR MER ELLER MINDRE ARRANGERAT AV PRODUKTIONSTEAMET SÅ DET SÅ.

3.JAG TYCKER ATT VARJE MÄNNISKA MÅSTE KUNNA DRIVA MED SIG SJÄLV OCH INTE TA SIG SJÄLV PÅ SÅ STORT ALVAR O JAG ÄR LESSEN OM FOLK TROR DET PÅ FULLASTE ALVAR

4.OCH SEN KAN JAG BARA TALA OM ATT DET ÄR EN VÄLDIG SKILLNAD PÅ ATT STÅ FRAMFÖR ETT MINDRE ANTAL PERSONER ÄN ATT STÅ FRAMFÖR ALLA TV TITTARE UTAN ATT BLI NERVÖS. (ETT GOTT RÅD TILL ALLA PRÖVA OCH SE HUR LÄTT DET ÄR ANNARS SNACKA INTE OM NÅGOT NI INTE KAN)

SÅ FÖR ALLA SOM HAR FRÅGOR SÅ ÄR NI VÄLKOMNA ATT HÖRA AV ER TILL MIG PÅ MIN MSN
janec_friberg@hotmail.com
Jösses mannen, du måste verkligen *hata* Janec Friberg. Försöka strå salt i såren på hans klena försök att "bevisa" någonting. Har för övrigt en liten nyhet om den riktige Janec, han har flera betalningsanmärkningar så du "fakaren" kanske kan förklaraa dessa lite närmare om du nu tror dig vara han?

Vem är det som sprider lögner här förresten? Det som Janec själv visar upp i TV eller du som låtsas vara han?

Ps: Det stavas "allvar", såvida du inte menar någon som heter "Alvar" Ds:
Citera
2007-06-13, 16:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Någon som addad "Janec" än?
Citera
2007-06-13, 16:54
Awaiting Email Confirmation
EliWens avatar
det här var ju vansinnigt roligt! Mera!
Citera