Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-19, 17:56
Medlem
började med att krossa en 10mg tablett, snortade den och kände lite lite effekt av den, krossade en till ca en 30min efter den första och snorta den.
Drog till en kompis och kände inte så mycket föränns jag plötsligt insåg
att jag babblade som satan, det är sant att det inte är någon eufori tyvärr
hände inte så mycket mer. Men jag tycker MDPV duger i brist på tjagge/kola/pulseIII

Fick vänta 2 veckor på paketet från CA, hade slutat hoppats på att det skulle komma så slank det ner i brevlådan idag, en fredag dessutom, det rädda denna fredags dagen
Citera
2007-01-19, 18:33
Medlem
ger mdpv något utslag på urinprov?
Citera
2007-01-28, 13:33
Medlem
m96mafrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Någon som har provat att injicera? Eller kanske sitter på någon länk angående detta ämne intravenöst.

Ja, gnuggade sönder en tablett i 1 ml vatten och drog upp hälften av vätskemängden genom en bit bomull från en tops. Använde 1 ml insulinnål.
Innan jag fick mdpv i mig var jag astrött och ville bara sova. Fem minuter senare var jag som en speedad iller. Har antecknat min puls vid några olika tidpunkter när det peakade. (Ibland satt jag still och ibland rörde jag på mig.)

13.03 72/min
13.05 120/min
13.08 102/min
13.11 90/min
13.13 90/min
13.16 72/min
13.20 72/min
13.28 72/min

Att pulsen steg så kraftigt i början beror till stor del på att jag var väldigt nervös. Kan säga att för att nå samma effekt nasalt som på 5 mg iv behöver jag ta ungefär 30 mg. För att sammanfatta saken fick man en sjudjävla rush av pigghet. Ögonlocken for i taket som skjutna ur en kanon. Från zombie till blixten på några få minuter.
Citera
2007-01-31, 10:45
Medlem
kultingens avatar
Hur blir det med pupillerna för majoriteten? Hade tänkt att dra på krogen med MDPV i brist på pengar men orkar inte att vakterna ska börja kackla när man bara har med sig anti-drogkompisar
Citera
2007-02-01, 00:01
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kultingen
Hur blir det med pupillerna för majoriteten? Hade tänkt att dra på krogen med MDPV i brist på pengar men orkar inte att vakterna ska börja kackla när man bara har med sig anti-drogkompisar
Du behöver inte oroa dig över pupillstorleken inte, MDPV tycket jag känns som en liten lina tjack och inte fan får man stor pupiller av det heller. Kör på du bara, men ta det lugnt med alkoholen för jag sneade till en gång efter för mycket whisky+MDPV =bad combo.:-(
Citera
2007-02-01, 14:25
Medlem
kultingens avatar
Låter bra det, någon som har förslag på hur man ska lägga upp intaget inför en krogkväll? När jag tog puls 3 på krogen när det fortfarande såldes lyckades jag alltid ta det för sent och var totalspeedad när jag skulle hem och sova...

Har 30 mg till förfogande.
Citera
2007-02-01, 20:04
Medlem
Citat:
Låter bra det, någon som har förslag på hur man ska lägga upp intaget inför en krogkväll? När jag tog puls 3 på krogen när det fortfarande såldes lyckades jag alltid ta det för sent och var totalspeedad när jag skulle hem och sova...

Har 30 mg till förfogande.

Den har lika kort verkanstid som kokain, om man tar små näsor. 5-10 mg i timman, och ta det sista 2 timmar innan du vill ha landat så är det coola bananer.
Citera
2007-02-01, 20:26
Medlem
kultingens avatar
Låter bra det;
vad tror ni om att ta 20 mg vid kanske 2100 och sedan svälja ner de sista 10 mg vid ca 2300? Ska hem och susa sött vid 03.00.
Citera
2007-02-01, 20:41
Medlem
m96mafrs avatar
mdpv

Naturensdroger tar inte emot några beställningar nu. Är cyberacid bättre eller sämre att ha att göra med? Måste ha mer mdpv.
Citera
2007-02-01, 20:46
Medlem
Citat:
Låter bra det;
vad tror ni om att ta 20 mg vid kanske 2100 och sedan svälja ner de sista 10 mg vid ca 2300? Ska hem och susa sött vid 03.00.

10 mg håller i sig max 1.5 timmar för mig. Jag hade tagit de sista 10 mg vid ett på natten (snorta dem, det är skönt som fan!) så att jag inte landat innan festen är över. Jag kraschar lika hårt som på E nämligen, och då är det skönast att bara ligga i sängen med klassisk musik och somna, istället för att försöka hålla ruset levande genom att försöka ha lika kul som påtänd. Vilket man aldrig har och blir besviken och mår ännu sämre.
Citera
2007-02-01, 23:46
Medlem
ExCowboys avatar
Jag har upptäckt att jag kraschar som en crackhora på för mycket MDPV. Helt jävla tom i huvudet i flera dagar, föga lustigt. Men det är kul så länge det varar..
Citera
2007-02-02, 13:21
Medlem
nexors avatar
Testade min första "smartdrug" igår - MDPV 10mg nasalt från ND.

Gav en ganska skön och speedad tjackliknande känsla efter 15 min. Blev mycket social och ringde runt och snacka. Efter 1,5 timme började avta och mådde lite till o från efter det (minimalt illamående, lite ångest och lite skön känsla) i ca 2 timmar till. Inga problem och sova sen.

Det tråkiga var att det kändes som när tjacket sätter igång men aldrig peakar. Man får verkligen lust att genast tar mer.

Tänkte testa med alkohol nästa gång ... brukar få kanonkvällar på mycket sprit och lite tjack (så fyllan finns kvar) ... kan detta ge något liknande effekt mån tro?

Helt omöjligt att få tag på tjack så dessa droger får väl duga

Ikväll blir det nog Pulse 2 eller Tramadol om Tramadolet ligger i brevlådan idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in