Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-20, 05:12
Medlem
MrFreds avatar
Vill någon beskriva hur mycket och hur ofta ni doserar/tar under en festkväll?
Citera
2009-05-20, 11:59
Medlem
jihad3000deluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred

jag tar väl typ mellan 5-10mg, men jag är dels rätt känslig för CS, och dels bara ute efter en liten boost för att göra mig mer social och "på".

en sak som jag jag tror kan vara bra att tänka på, oavsett dos, är att man inte går och fyller på lite då och då, för då kan man få rätt jobbiga bieffekter plus en vidrigare avtändning. men det kanske är individuellt. det bästa för mig är iaf att ta en stadig dos tidigt, och sen motstå (det ganska starka suget) att ta mer i 5-6 timmar, sen ta en ny dos (om det behövs). men det kanske är individuellt, som sagt.

sen tänkte jag på en annan sak, är det nån annan som har upplevt att att man får lite "tjack-tecken" i slutet av ruset? alltså, jag brukar få vidgade pupiller, börja suga på tungan/gommen, tugga lite, osv först efter några timmar. i början ser jag helt normal ut. nån som känner igen det? skumt är det iaf.
Citera
2009-05-20, 13:00
Bannlyst
.

Citat:
Ursprungligen postat av xpitz
Frågar som tidigare i tråden utan svar:

Hur är methe-mdpv's mdpv? Är det bra fart i det? Jämför gärna med andra försäljares, t.ex SD. (När dom fanns dvs)
har tagit från dom en gång.absolut lika bra som dom övriga.och priset är ju klart bäst.
Citera
2009-05-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xpitz
Frågar som tidigare i tråden utan svar:

Hur är methe-mdpv's mdpv? Är det bra fart i det? Jämför gärna med andra försäljares, t.ex SD. (När dom fanns dvs)

Har provat det från Methedrone-MDPV och det gick inte att jämföra med det från tex ND eller SD (när dom fanns). Var tvungen att komma upp i doser som 50 mg med det från Methedrone-MDPV innan jag började känna något
Citera
2009-05-20, 16:05
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:

30-40mg under en resa.

Tar 10mg med 1h 30min's intervaller ungefär
Citera
2009-05-20, 16:27
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08031040
Har provat det från Methedrone-MDPV och det gick inte att jämföra med det från tex ND eller SD (när dom fanns). Var tvungen att komma upp i doser som 50 mg med det från Methedrone-MDPV innan jag började känna något

Oj där ser man, grova utbankarbovar alltså!
Citera
2009-05-21, 03:08
Medlem
trissels avatar
Citat:

Har du enbart tänkt ta MDPV eller ska du dricka alkohol eller ta något annat också?
Citera
2009-05-21, 18:25
Bannlyst
tänk

Citat:
om du visste vart ifrån nd och sd med flera köpte sitt MDPV i från.!!!! fan vad du skulle få skämmas. Du är ju fan pinsam.
Citera
2009-05-21, 18:45
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malta666
om du visste vart ifrån nd och sd med flera köpte sitt MDPV i från.!!!! fan vad du skulle få skämmas. Du är ju fan pinsam.

Spelar väl ingen roll större roll vart det kommer ifrån, det säger ju ingenting om hurvida någon shop bankar eller inte?

Får ni in något annat kul framöver föresten?
Citera
2009-05-21, 19:08
Medlem
Tripparen....s avatar
Citat:
Citat:

Samma för mig med mdpv från Methedrone-MDPV, ligger på höga doser hela tiden ,effekt får jag, men måste upp i doser som aldrig skulle var rimliga igentligen, och effekten är inte hälften av vad jag fått innan på mdpv.
Kan slänga ner 60-70 mg när jag rökar det utan ens bli duktigt påverkad.
En nära kompis till mig testade för första gången för någon dag sen och rökade 30 mg allra först, han kände effekt men inget wow för hans del,knappt speedad. Det blev jag första gången kan jag säg, och det var inte många mg det handlade om.
Citera
2009-05-21, 21:59
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripparen....
Samma för mig med mdpv från Methedrone-MDPV, ligger på höga doser hela tiden ,effekt får jag, men måste upp i doser som aldrig skulle var rimliga igentligen, och effekten är inte hälften av vad jag fått innan på mdpv.
Kan slänga ner 60-70 mg när jag rökar det utan ens bli duktigt påverkad.
En nära kompis till mig testade för första gången för någon dag sen och rökade 30 mg allra först, han kände effekt men inget wow för hans del,knappt speedad. Det blev jag första gången kan jag säg, och det var inte många mg det handlade om.
Då kan det inte vara vidare rent.
Citera
2009-05-21, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Då kan det inte vara vidare rent.

+1. Köp från vettigare ställen istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in