Citat:
Ursprungligen postat av lauren
Haha visst mytoman, du va ju helt seriös, du vet att det är en sjukdom , inget att skämmas över...
Aj, så cliché aktigt. Idiot
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Är det mig du pratar om? Ditt hackiga språk och ständiga refererande till mig som "han" förvirrar mig lite. Vilken tråd är det som "han" inte läst igenom?
Jag vet inte, men jag tycker inte att det är jag som blivit dumförklarad i den här tråden. Ingen annan heller för den delen. Utom ptja, du.
Dumförklarad, snarare så att du verkar lite upprörd över att jag tog ditt skämt. Du kommenterar inlägg jag har gjort i andra trådar utan att veta något utav vad trådarna handlar om. Förstår du bättre nu? Eller du vill fortsätta argumentera så att du inte har förlorat din tro på att du är bäst i hela cyberspace på att argumentera?
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Men humorn för oss andra ligger i vetskapen om att du aldrig i helvete skulle nämnt något om att du skämtade, om han inte kommit på dig
Vad får du ut av att sitta och ljuga på ett forum där ändå ingen bryr sig ?
Kommit på mig? Jag vet mycket väl att där finns en funktion där man kan kolla tidigare inlägg här på FlashBack. Tydligen brydde ni är då ni blev väldigt upprörda
Over N out