2010-04-16, 15:18
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Sportsbar var rätt bra. Fräscha och ljusa lokaler. Rätt många tv-skärmar så man inte behöver vrida nacken ur led för att få en glimt av matchen. Bekväma soffor/fåtöljer. Relativt billig öl (39:- billigast i stan?). Trevlig personal. Dock var inte menyn nåt att hurra för, rätt få barrätter. Dock sa dom att menyn skulle utökas om nån vecka.
Hit kommer jag med säkerhet återkomma!

http://thesportsbar.se/
Inte billigast, både Bankiren och Klubb 34 är billigare. Vilken öl var det som serverades? Jag flyttar nämligen härifrån på söndag och tänkte passa på att gå till Sportsbar, är det värt det?
Citera
2010-04-16, 22:26
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Inte billigast, både Bankiren och Klubb 34 är billigare. Vilken öl var det som serverades? Jag flyttar nämligen härifrån på söndag och tänkte passa på att gå till Sportsbar, är det värt det?

Vad är klubb 34 för något? Bra hur som helst att det äntligen blir lite pris-konkurrens på ölen i stan. Verkligen på tiden!
Citera
2010-04-17, 04:26
Medlem
Pritchards avatar
Åbro var det som serverades på fat.
Tycker det är värt att gå dit. Skön, avslappnad stämning. Öppet, ljusa lokaler. Ge det en chans tycker jag.
Citera
2010-04-17, 19:51
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Vad är klubb 34 för något? Bra hur som helst att det äntligen blir lite pris-konkurrens på ölen i stan. Verkligen på tiden!
Rock & K-barens satsning på billig öl och trubadurkväll. Mindre skoj, men billig Spendrups
Citera
2010-04-18, 04:22
Medlem
motivs avatar
http://konrad.se/img/banner/21.jpg

Haha, luktar lite WT.
Citera
2010-04-18, 10:06
Medlem
Naccaches avatar
Vilka var på terassöppningen? Var ju grymt drag iallafall, packat med folk
Citera
2010-04-18, 18:31
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motiv
http://konrad.se/img/banner/21.jpg

Haha, luktar lite WT.

Passande artister för klientelet...
Citera
2010-05-13, 21:37
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Jag var på Sportsbar när de visade City-Spurs. Verkade vara ett helt OK ställe, schysst inredning och något jag säkert kommer gå till igen (för att kolla fotboll eller ta nån bärs). "Läktaren" vid projektorn vet jag inte om den var bra eller dålig ännu, har inte bestämt mig ännu.

Inget "superställe" men bättre än en del annan skit som finns i stan.

/Bubba
Citera
2010-05-14, 14:03
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_med_k
Jag var på Sportsbar när de visade City-Spurs. Verkade vara ett helt OK ställe, schysst inredning och något jag säkert kommer gå till igen (för att kolla fotboll eller ta nån bärs). "Läktaren" vid projektorn vet jag inte om den var bra eller dålig ännu, har inte bestämt mig ännu.

/Bubba
Jag var där förra helgen och jag kan inte säga annat än att billig öl och air-hockey är precis vad som behövs för att jag skall trivas.
Citera
2010-05-16, 11:14
Medlem
Naccaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag var där förra helgen och jag kan inte säga annat än att billig öl och air-hockey är precis vad som behövs för att jag skall trivas.

Flyttade du aldrig?
Citera
2010-05-16, 20:48
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_med_k

/Bubba

Jag har varit där några gånger och tycker stället känns okej. Vetefan dock om det var så bra tajming att starta upp nu på vårkanten när nästan alla ligor håller på att ta slut, men de får väl in lite folk under VM kanske.

Åt brunch där nu i helgen och den tyckte jag inte var något vidare, mest för att den var varmhållen och verkade ha legat framme länge. Har hört folk klaga på deras mat men jag åt en clubsandwich där för någon vecka sedan och den var riktigt god.
Citera
2010-06-25, 14:21
Medlem
Åka till Västerås lr inte. (Öppna ställen ikväll 25/6)

Ska iväg till Västerås i morgon men funderar på att åka redan ikväll och kanske ta mej ut på stan. Nån som vet om nånting har öppet. Har pratat med hotell som säger att det är nån kinakrog som har öppet. Det är dock något som jag inte har några planer på att gå till.

Så frågan är om nån restaurang lr bar är öppen ikväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in