2010-01-22, 01:03
Medlem
saha_uniteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skincare
Det som skulle behövas är ett ställe som kör bra dunk tycker jag, elektrohouse och dylikt istället för mainstreamskiten som skvalar ut på bluemoonbar och pluto. finns ju å2 men det är så sjukt litet dansgolvet är typ mindre än mitt vardagsrum.

Vet att tabazco inte riktigt är en klubb men där kör dom ju riktigt tung house. Skickliga djs är det också. Pluto kör väl house ibland men som du säger så är det väldigt mkt skitmusik också. Håller med om att Å2 är litet men där kör dom i alla fall lite tung fransk electro och det är ju inte helt fel!
Citera
2010-01-30, 18:24
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saha_united
Vet att tabazco inte riktigt är en klubb men där kör dom ju riktigt tung house. Skickliga djs är det också. Pluto kör väl house ibland men som du säger så är det väldigt mkt skitmusik också. Håller med om att Å2 är litet men där kör dom i alla fall lite tung fransk electro och det är ju inte helt fel!

Morten Breum på Pluto ikväll. Dansk jävel som e grym på Hus
Citera
2010-02-06, 14:47
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Vilken FB:are har varit ute med kniven i högsta hugg nu då?

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.727072-knivskars-i-ansiktet

/Bubba
Citera
2010-02-24, 11:38
Medlem
Herr_Oins avatar
Nu börjar det bli lite dött både i tråd och i Västerås. Finns det någon som kan tänka sig att lämna en recension av dubstep-kvällen på Köket? En annan var ju i Uppsala dårå.
Citera
2010-03-29, 22:33
Medlem
Herr_Oins avatar
JAG HAR VARIT PÅ SILK!!!!

Och jag kan inte säga annat än att det var som en charterort fast på hemmaplan. Det var visst kutym att bära skjorta med uppfälld krage och självklart med t-shirt under. Jag hade dock skitkul, vilket berodde helt och hållet på mitt sällskap för kvällen.

Jag hade som mål att besöka varenda krog i hela Västerås innan jag åkte. En och annan har man missat, men nu har man avverkat varje klubb i alla fall. Och jag är fan klad hest över att snart flytta härifrån.
Citera
2010-03-31, 03:42
Medlem
air-frances avatar
Det var ett tag sen jag hade vägarna förbi Västerås men jag blir nyfiken på om det existerar några svartklubbar som spelar skitig och rå techno i stan, tänker mig åt detroit/berlin-soundet.
Några förslag?
Citera
2010-04-01, 23:02
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Nu har Taj Mahal stängt efter 17 år också. Lite bajs tycker jag.
Citera
2010-04-02, 13:16
Medlem
Sjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av air-france
Det var ett tag sen jag hade vägarna förbi Västerås men jag blir nyfiken på om det existerar några svartklubbar som spelar skitig och rå techno i stan, tänker mig åt detroit/berlin-soundet.
Några förslag?
Känner inte till något sådant, ett tips är att inte komma förbi Västerås.
I Västerås krogar och "klubbar" spelas det bara massa RnB, hiphop och schlager med grymt mycket breaks så det inte går att dansa. Det är även sällsynt med dugliga djs. Ursäkta, är bara så jävla förbannad på detta fenomen.
Citera
2010-04-09, 19:24
Medlem
Hörrni, jag har fan alltid funderat... vem/vilka är det som äger Pluto?
Citera
2010-04-09, 19:46
Medlem
Slumlords avatar
Det är premiär på nya stället Sportsbar idag. Fick nyss rapport om att det är ett jävla ståhej därnere med after workare-som spiller 25-kronorsöl och vinglar runt. Jag väntar nog någon vecka eller två så att hysterin lugnar ned sig lite innan jag går dit och undersöker stället...
Citera
2010-04-09, 21:14
Medlem
Millees avatar
Finns inget värt ställe i V-ås. Men Tabazco är helt okej, samt pluto när terassen öppnar osv.
Citera
2010-04-16, 12:31
Medlem
Pritchards avatar
Sportsbar var rätt bra. Fräscha och ljusa lokaler. Rätt många tv-skärmar så man inte behöver vrida nacken ur led för att få en glimt av matchen. Bekväma soffor/fåtöljer. Relativt billig öl (39:- billigast i stan?). Trevlig personal. Dock var inte menyn nåt att hurra för, rätt få barrätter. Dock sa dom att menyn skulle utökas om nån vecka.
Hit kommer jag med säkerhet återkomma!

http://thesportsbar.se/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in