2008-05-14, 17:19
Medlem
Kid Currys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Haha. Med den motiveringen får de förbjuda tobak och alkohol, och legalisera exempelvis cannabis och LSD. (Ifall vi talar om psykiskt beroende så blir man tvungen att förbjuda i princip allt: inklusive kaffe och kakor, shopping, spel, sex, Internet, etc. etc.)
Fast det är väl det som tomtarna i folkpartiet helst av allt hade gjort? Människors frihet hotas ju för guds skull av det fria valet att stoppa i sig vad man vill....
Citera
2008-06-22, 22:34
Medlem
bernankes avatar
Nå hur går det här egentligen? Finns det någon representant på Flashback som kan leverera lite info?

Hemsidan känns rätt tom.

http://www.liberalapartiet.se/

Ni har min röst 2010 iallafall.
Citera
2008-06-22, 22:40
Medlem
Det snackas en massa kring en ny och fräsch hemsida. Så vitt jag vet är det bara snack än så länge men jag vet med säkerhet att det finns duktiga hemsideknåpare som är intresserade av jobbet, och snart finns nog en ny uppe.

Jag tror att KLP kommer att vakna till liv gradvis till valet 2010. Tänk på att partiet inte finns i praktiken.
Citera
2008-06-22, 22:56
Medlem
Bernanke, jag är väldans insyltad i partiet och det är en förbättring som sker. Från dåligt till det lite mindre sämre. Det är mycket organisatoriska grejjer som måste fixas. Hemsidan kan vi knåpa ihop på ett kick, så det ska komma väldigt, väldigt snart (med reservation för fördröjning förstås!).

Problemet är mycket att folk inte kan/vill engagera sig. Det har partiet mycket sig självt att skylla, det finns ingen som uppmuntrar folk till det och sen görs inte tillräckliga förfrågningar.
Men som Arkel säger kommer det växa gradvis. Skynda långsamt.

Förresten, någon som vill hjälpa till med det denne kan hjälpa till med? Det behövs alltid hejdukar när vi ska anordna demonstrationer och andra aktiviteter som Pride och GMM. Det behövs folk som samlar in namnunderskrifter för namnskydd vid val. Det behövs folk som delar ut flygblad. Det finns alltid något att göra den ambitiösa liberalen.

Skicka PM till mig så hookar jag upp er!
Citera
2008-07-09, 17:05
Medlem
Veyrons avatar
Några uppdateringar om när hemsidan återlanseras? Jag minns att det var en rätt bra sida innan, vad hände egentligen?

Det känns som att KLP missar en utmärkt chans att profilera sig som alternativ just nu i och med FRA-lagen och moderaternas vänstersväng. Det är otroligt många som känner sig vilsna politiskt. Det är synd att en sådan chans ska förstöras bara för att hemsidan är nere.
Citera
2008-07-09, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veyron
Några uppdateringar om när hemsidan återlanseras? Jag minns att det var en rätt bra sida innan, vad hände egentligen?

Det känns som att KLP missar en utmärkt chans att profilera sig som alternativ just nu i och med FRA-lagen och moderaternas vänstersväng. Det är otroligt många som känner sig vilsna politiskt. Det är synd att en sådan chans ska förstöras bara för att hemsidan är nere.

Jag kollade faktiskt igår, och då var den uppdaterad.
Citera
2008-07-09, 18:28
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmrspoq
såg det jag med, mycket roligt!
Citera
2008-07-09, 18:48
Bannlyst
Annars är det väl lite imponerande att KLP partiet verkar vara så pass kända i vissa politiska kretsar, inte minst på nätet, men trots det får så offantligt lite röster. Jag tycker det är lite märkligt.
Citera
2008-07-09, 19:13
Medlem
Veyrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notmrspoq
Är den?? Bra att det rör på sig i så fall!
Citat:
Ursprungligen postat av Boy
Annars är det väl lite imponerande att KLP partiet verkar vara så pass kända i vissa politiska kretsar, inte minst på nätet, men trots det får så offantligt lite röster. Jag tycker det är lite märkligt.
Fast hur kända var de 2006? Tycker det är mest på senare år man har hört av dem i och med att moderaterna faktiskt tog över sossarnas politik även utanför retoriken.

Vad fick Sverigedemokraterna i sitt första val?
Citera
2008-07-09, 19:18
Medlem
Fan ocksås avatar
Någon annan som fattar hur forumet fungerar?
Citera
2008-07-09, 19:30
Medlem
möbelklisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boy

De har ju inte ställt upp i något val på allvar ännu. Förra gången var ju lite av ett test och då var det få som kände till partiet, och många vågade nog inte lägga sin röst där bara för att visa var de står (som om sannolikheten att man råkar ha den avgörande rösten är särskilt stor).
Citera
2008-07-09, 19:41
Bannlyst
Citat:
Fast hur kända var de 2006? Tycker det är mest på senare år man har hört av dem i och med att moderaterna faktiskt tog över sossarnas politik även utanför retoriken.

Minns du Fria Listan 2002 som skulle frälsa alla liberaler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in