2012-01-20, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theamazingrace
Om Percy och Hugo var mindre förtjusta i varandra innan lär det här inte förbättra situationen precis. Det är aldrig okej att kalla någon för dumheter för att man inte får göra något OLAGLIGT. Hur kan man försvara agerandet?

äh va fan han var full! Har du aldrig gjort något dumt på fyllan eller? Skitnödiga Sverige där yttrandefrihet råder så länge du yttrar dig om rätt saker. Säger du något fel då jävlar ska du hängas!
Citera
2012-01-20, 19:54
Medlem
J.R.s avatar
Låg nivå att ge sig på en anställd som gör sitt jobb i sann svensk anda dvs. spelar ingen roll om den stenrika alkishöjdaren skäller, han ska inte ha några förmåner utöver vanligt. Hugo som är uppfostrad i äkta rasistisk amerikans anda ballar ut och "pissar på" undermänniskan (i hans ögon inte mina).
Ett kräk som hugo skulle behöva ett kok stryk.
Citera
2012-01-20, 19:56
Bannlyst
I alla andra länder har negrer/MENA jobb som skoputsare, toastädare, väskbärare, etc. HS är en berest man som vet detta, varför skall det vara annorlunda här? Rätt folk på rätt jobb
Citera
2012-01-20, 19:56
Medlem
Crunchies avatar
Det är Percy Nilsson som äger Malmö Arena. Den anställde som halva tråden skriver om är i sista led anställd av Percy Nilsson.

Pörcy och Hugo har tydligen en beef gällande MIFs kontrakt i arenan..

Jag tror Pörcy satte på sig en invandrardräkt och ställde sig i baren. Nekade HS att köpa
bärs som ändå var dyngrak. Sen kör han denna cirkus. Allt för att hämnas deras interna bråk
i MIF.
Citera
2012-01-20, 20:31
Medlem
leprasjuklings avatar
Är fyllot svensk medborgare eller kan han utvisas?
Citera
2012-01-20, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandy
I alla andra länder har negrer/MENA jobb som skoputsare, toastädare, väskbärare, etc. HS är en berest man som vet detta, varför skall det vara annorlunda här? Rätt folk på rätt jobb

det är för att här får de bidrag så de behöver inte ta sådana jobb i samma utsträckning
Citera
2012-01-20, 20:55
Medlem
Håller med om att det jag räknade upp inte menas att han är rasist. Helt rätt. Poängen jag ville få fram är att de är multikulturella - inte typ "Sverige åt svenskarna". En neger kan ju vara rasist mot en annan neger.
Citera
2012-01-20, 21:11
Medlem
theamazingraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichvonHayek
äh va fan han var full! Har du aldrig gjort något dumt på fyllan eller? Skitnödiga Sverige där yttrandefrihet råder så länge du yttrar dig om rätt saker. Säger du något fel då jävlar ska du hängas!

Visst har vi alla gjort dumma saker på fyllan. Skillnaden är att jag inte är en offentlig person, miljardär och ägare av Malmö Redhawks. Med tanke på att det inte är första gången killen gör bort sig finns det anledning till kritik. Jag känner inte killen men jag har träffat honom ett par gånger. Han tror att han är värd mer än andra. Inte konstigt han ska trycka ner folk som sköter sina jobb som de ska.

Som ägare till ett hockeylag borde man kunna sköta sig bättre . Som sagt, alla kan göra fel. Skillnaden är att detta är ett återkommande beteende och ingen ursäkt heller. När man gör något dumt får man stå för konsekvenserna.

Klubben behöver pengarna och vågar inte öppna munnen.
Citera
2012-01-20, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stefildo
det är för att här får de bidrag så de behöver inte ta sådana jobb i samma utsträckning
Exakt och det är det som är så fel
Citera
2012-01-20, 21:26
Medlem
theamazingraces avatar
Citat:

Som tur är finns det fler som tycker emot dig än med. Förhoppningsvis även för all framtid. På Flashback har du fler vänner men ni har ju heller ingen koll på saker. Går du fortfarande och tror att du är en arier? Räcker att googla frasen så lär du dig lite historia. Vad har hudfärg eller hårfärg för betydelse om det är Hugo som missköter sig?? Fick du ingen kärlek som liten?
Citera
2012-01-20, 22:11
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Men nu satte han en kaxig kriminell blatte på plats och får horribelt nog skit för det. Riktigt dåligt
men jesus christ. att du inte kan släppa det. man får inte servera något från baren efter städningsdags i sverige ENLIGT LAG. skulle "blatten" servera honom skulle detta innebära att arenan (som percy äger) riskerar att bli av med sitt tillstånd. hade jag ägt arenan så jag blivit skogstokig om någon i min personal hade riskerat mitt tillstånd genom att servera en försupen arvtagare bara för att han sätter igång och hota för att abstinensen kickar in.

igen. LÄGG NER.
Citera
2012-01-20, 22:59
Bannlyst
Ännu en alkoholisrad överklass svensk som skämmer ut sig, vet inte hur svensk stenbeck är numer men an beter sig som en svenne på semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in