2010-04-08, 14:24
Medlem
UffeButts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetsgordon
Hugo måste ha bett om att göra intervjun på engelska av nån anledning.
Han pratade ju med typisk svensk accent så det är klart att han pratar svenska.

Jag tycker, tvärt emot dig, att han absolut inte har svensk accent i sin engelska. Svårplacerad, men jag skulle mer säga något Alp-land.

Edit; Nu har jag lyssnat igen, och kanske har du rätt endå. Svårt fall...
Senast redigerad av UffeButt 2010-04-08 kl. 14:33.
Citera
2010-04-08, 17:53
Medlem
Travis Pastranas avatar
Han låter helt efterbliven, har han kanske någon sjukdom eller talsvårigheter? Har kollat klippet flera gånger och det blir märkligare ju mer man tittar.
Full måste han definitivt vara men borde ändå kunna tala bättre engelska. Jag tycker mer att han talar någon slags öststatsengelska.
Citera
2010-04-08, 18:03
Bannlyst
Är det nån som har en bra länk? Vill också höra Hugo sladdra på konstig engelska.
Citera
2010-04-08, 18:13
Medlem
zwoigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Pastrana
någon som såg hugo på sportnytt ikväll? verkade han inte lite full? trodde karln talade svenska men han kunde ju knappt engelska, vart är han uppvuxen egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Är det nån som har en bra länk? Vill också höra Hugo sladdra på konstig engelska.
Sportnytt, i kväll...hmm, hur ska man hitta det programmet...tänka...tänka...tilt...börja om...tänka...tänka...
http://svtplay.se/v/1955669/sportnytt/7_4_22_00?cb,a1364159,1,f,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,1955669/sb,p103739,1,f,-1

Förvånande uttal av en man som är uppväxt i USA. Även om han var full och/eller påverkad av något annat, förklarar det inte hans sätt att prata. Mystiskt.
Citera
2010-04-08, 18:14
Medlem
Travis Pastranas avatar
http://svtplay.se/v/1955669/sportnytt/7_4_22_00?cb,a1364159,1,f,-1/pb,a1364158,1,f,-1/pl,v,,1955669/sb,p103739,1,f,-1

ca 5min in i programmet

edit: sorry, va lite efter...
Citera
2010-04-08, 18:28
Bannlyst
Tack för länk!

Ha ha ha, karln låter ju slagrörd.

Och han måste ju kunna engelska med tanke på sin uppväxt men det låter fanimej inte så. Nåt seriöst hjärnfel är det ju. Supit sönder skallen kanske?
Citera
2010-04-08, 18:35
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Jag tycker det låter som trespråkighet med komplikationer. Antagligen kämpar han för närvarande med att lära sig svenska. Detta i sig borde inte räcka för att störa hans engelska modersmål. Finns ett tredje språk med i bilden blir det mer komplicerat för hjärnan. Talar han tyska?
Citera
2010-04-08, 22:00
Medlem
Tullamores avatar
Sjukt töntigt att försöka prata engelska när han inte behärskar språket.
Citera
2010-04-08, 22:15
Medlem
Stentomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Sjukt töntigt att försöka prata engelska när han inte behärskar språket.

Återigen, den gode Hugo Stenbeck behärskar engelska bättre än något annat språk. Som redan konstaterats i denna tråd är han uppvuxen i USA, hans mamma är amerikanska. han behärskar däremot INTE svenska. Hans något underliga uttal i klippet beror troligtvis på för mycket alkohol då hans dåliga ölsinne är väl dokumenterat.
Citera
2010-04-08, 23:42
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stentomten
Återigen, den gode Hugo Stenbeck behärskar engelska bättre än något annat språk. Som redan konstaterats i denna tråd är han uppvuxen i USA, hans mamma är amerikanska. han behärskar däremot INTE svenska. Hans något underliga uttal i klippet beror troligtvis på för mycket alkohol då hans dåliga ölsinne är väl dokumenterat.
Kallar du det att behärska engelska?
Även om han är full liknar det flyktingengelska.Återigen,jävla fjant.
Citera
2010-04-09, 00:23
Medlem
Stentomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Kallar du det att behärska engelska?
Även om han är full liknar det flyktingengelska.Återigen,jävla fjant.

Förstår inte varför han skulle vara en jävla fjant bara för att han genomför en intervju på sitt modersmål, tillika det enda språk han behärskar.

Vill du reta upp dig på folk som inte behärskar svenska så föreslår jag att du spanar in Halal-tv istället.
Citera
2010-04-09, 00:46
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stentomten
Förstår inte varför han skulle vara en jävla fjant bara för att han genomför en intervju på sitt modersmål, tillika det enda språk han behärskar.

Vill du reta upp dig på folk som inte behärskar svenska så föreslår jag att du spanar in Halal-tv istället.
Problemet är att det låter som en svensk som absolut vill tala engelska, mitt intryck han letar "rätt" ord.
Alternativt är det nåt fel med karln, fast hans skitidé lät korkad oavsett så han är väl som så många andra, en dvärg i skuggan av en jätte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in