Kul att en mångmiljonär fick 30.000 kr i böter för olaga hot, förolämpning, hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.
Själv fick jag 36.500 i böter för jag rökte en liten fet på fel plats vid fel tillfälle.
Nej jag är fan inte miljonär.
Fy och tvi.
någon som såg hugo på sportnytt ikväll? verkade han inte lite full? trodde karln talade svenska men han kunde ju knappt engelska, vart är han uppvuxen egentligen?
Han är uppvuxen i USA och pratar inte svenska, bara engelska. Såg också klippet nyss, och med tanke på att hans engelska var sämre än min så antar jag att han hade fått i sig en del av det goda. Kul klipp hur som helst
någon som såg hugo på sportnytt ikväll? verkade han inte lite full? trodde karln talade svenska men han kunde ju knappt engelska, vart är han uppvuxen egentligen?
Han var riktigt rödögd och såg duktigt uppsvälld ut. Precis så som man ser ut efter flera dagars krökande med alldeles för mycket god mat. Tyckte nästan lite synd om honom.
ja man måste ju förvisso vara bra full om an sponsrar LHC (idioterna) med mångmiljonbelopp. har han inget bättre att lägga pengarna på (sprit o LHC)? han kommer förmodligen dö i förtid precis som farsan...
Han var riktigt rödögd och såg duktigt uppsvälld ut. Precis så som man ser ut efter flera dagars krökande med alldeles för mycket god mat. Tyckte nästan lite synd om honom.
Nja, jag tyckte nog han såg fräschare ut än vanligt ändå ....om man bortser från sluddrandet då
Han är uppvuxen i USA och pratar inte svenska, bara engelska. Såg också klippet nyss, och med tanke på att hans engelska var sämre än min så antar jag att han hade fått i sig en del av det goda. Kul klipp hur som helst
Ja, jävlar vilken styltig engelska.. ska det vara hans modersmål alltså? Har han krökat bort accenten?
Enligt SVT text-tv så erbjöd alkisen även sina pengar till HV innan han kontaktade L*C.
Är människan intresserad av Hockey alls eller vill han bara ha något att lägga pengar på o få lite uppmärksamhet?
Hahaha måste väl vara så att han vägrade göra intervjun på svenska eftersom han ville spela mr International business man. Han lät som en svensk som försökte snacka "amerikanska". Kom igen one time kan någon bekräfta att detta stämmer? Hahahaha vilken jävla tönt!!!!
Det var ju inte bara det att det lät stolpigt, det var ju flera ord han inte kunde och fick snacka runt genom att ersätta med omskrivningar... Mycket märkligt...