2006-08-08, 19:51
Medlem
Focus Dailies gör dina ögon lyckliga!

Jag är så sinnessjukt jävla trött på den reklamen så jag finner inte ord.
Varenda kanal kör den, speciellt Discovery (som är den kanal jag ser mest på) kör den i varenda reklampaus.

Lägg ner för helvete!, fatta att ögon inte kan vara lyckliga!
Pissig skitreklam...argh.

Såja, nu känns det lite bättre
Citera
2006-08-08, 19:53
Medlem
karma chamelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizz
Håller fullständigt med! Fast det är "NRJ in the mornings". Fy faen!
Hatar den där hundmatsreklamen också.
-"trubbig, spetsig, rund, smal" "vi älskar hundar"...
usch ja, jag hatar hundar
Citera
2006-08-08, 20:03
Medlem
Bastardos avatar
Något OT, men TV6 "reklamer" för kommande filmer är helt jävla sinnesslöa. Panic Room: "se upp, dom kommer. Nej, gå inte in där!". En genomsnittlig 8-åring skulle ha kommit på roligare kommentarer. De påminner om de otroligt dåliga bildtexterna i tidningen Stardust och mycket riktigt så tyckte redaktionen på Stardust att TV6 var riktigt roliga.
Citera
2006-08-08, 20:07
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Någon som har nämnt nescafé? Ärketönten som ska laga ett gott kaffe innan... *sätt in valfri stereotyp här*
Nu senast var det väl brassar som skulle spela fotboll. Inte nog med att kaffet smakar piss redan från början, nu får man stå ut med kväljningarna man får av att tänka på mannen i den blå kavajen. Starkt jobbat nescafé.
Vad sägs om att starta världskrig?

Citat:
Ursprungligen postat av (Ske-a)Zatzy
sorry om det är repost, men "gillar inte krogen, fattar inte internet, finns det inget annnnat säääääääääääääätt?"
Fattar inte nätet 2006? Finns det ingen lag som förbjuder reklam riktad mot utvecklingsstörda. Det finns ju något som heter omsorgslagen som förbjuder att man har dom som byfånar.

Citat:
Ursprungligen postat av Psych0
Pokerreklamer, och då särskilt partypoker. Och även alla tandkrämsreklamer - exakt likadana och fult ihopklippta. Är det föressten någon som vet vad dom försöker visa med diagrammet i colgates reklam?
Kör dom fortfarande pokerreklam? Poker är ju så 2003...

En reklam jag hatar är Betssons antikapitalistiska reklam när det är en cigarrökande knubbis utan hals som joggar omkring och kväker effeminierat.

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-08-09, 02:24
Medlem
_jss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Något OT, men TV6 "reklamer" för kommande filmer är helt jävla sinnesslöa. Panic Room: "se upp, dom kommer. Nej, gå inte in där!". En genomsnittlig 8-åring skulle ha kommit på roligare kommentarer.

Absolut! Det är en man och en kvinna som kör de snacken, och jag har ännu inte hört en enda lyckad.

Värsta var nog reklamen för "now see this". Killen goes -ooooh, ajj, det där måste ha gjort ont, ojojoj, osv, med absolut sämsta tänkbara timing och inlevelse! Sedan gjorde han ett tappert försök att spela in en trailer som lät mindre tillgjord, men inte heller den blev bra. Sista gången jag hörde puffen för den serien så hade de låtit tjejen spela in en version som de körde istället. Fortfarande värdelös, iofs.

Hatar ju den serien innan jag ens har sett den, skall det vara meningen det?
Citera
2006-08-09, 21:27
Medlem
(Ske-a)Zatzys avatar
Och sen den där när Magdalena Forsberg sålde sig för nån hälsovara... kom inte ihåg vad eftersom jag direkt var tvungen att springa spy när den rullade upp... så jävla tillgjort var det iaf...

och den där när tina rosenberg (heter hon så?) ska sälja nått rosa supermegaformulax rengöringsmedel...
Citera
2006-08-09, 21:51
Medlem
sicnexs avatar
Den där JÄVLA telenor-reklamen "men svaaara då, det är ju din mamma"

Hoppar alltid till och undrar var telefonen ligger eftersom jag hade samma signal som alarmton (använder telefonen som väckarklocka) förut, FAN så jävla störande :mad:
Citera
2006-08-09, 21:52
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
Den där JÄVLA trereklamen "men svaaara då, det är ju din mamma"

Hoppar alltid till och undrar var telefonen ligger eftersom jag hade samma signal som alarmton (använder telefonen som väckarklocka) förut, FAN så jävla störande :mad:

Är inte det telenor, med den där jävla "skäggsebbe", som står för den reklamen?
Eller blandar jag ihop det?
Citera
2006-08-09, 21:54
Medlem
karma chamelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Är inte det telenor, med den där jävla "skäggsebbe", som står för den reklamen?
Eller blandar jag ihop det?
jo jag tror det, dumma han, hör inte vad han säger
Citera
2006-08-09, 21:57
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karma chamelion
jo jag tror det, dumma han, hör inte vad han säger

"vaddå, är hon kund här eller" eller något säger han va?

Fy fan vad misslyckat.
Citera
2006-08-09, 22:01
Medlem
karma chamelions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
"vaddå, är hon kund här eller" eller något säger han va?

Fy fan vad misslyckat.
han är nog den jag sist skulle rädda ur en brand
Citera
2006-08-09, 22:28
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karma chamelion
han är nog den jag sist skulle rädda ur en brand

Ja, det är han eller snubben som sluddrar i lottoreklamen, som ringer upp folk och säger något ohörbart. (Fick förklarat för mig att han sa "drömvinsterna är slut") eller något sådant. Något som jag inte hade uppfattat tidigare.

Jag skulle hellre sälja min kropp än att tvingas göra dessa vedervärdiga reklamfilmer. Då är ju åtminstone själen intakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in